24 Temmuz 2021 Cumartesi

Gülen Hareketi gönüllülerinden Almanya’daki afet bölgesine yardım eli

Almanya’nın Rheinland-Pfalz, Kuzey-Ren Vestfalya ve Bavyera eyaletlerinde 176 kişinin hayatını kaybettiği sel felaketinin yaraları sarılıyor. Rüsselsheim’deki Mozaik Derneği ve bölgedeki Merida Derneği’nden gönüllüler, afetin yaşandığı Koblenz-Sinzig bölgesinde yardım faaliyetine katıldı.

BOLD – Almanya’da Rheinland-Pfalz, Kuzey-Ren Vestfalya ve Bavyera eyaletlerinde etkili olan aşırı yağışların oluşturduğu selde hayatını kaybedenlerin sayısı 176’ya yükseldi. Sel felaketinde halen 155 kişinin arandığı ifade edildi.

Gülen Hareketi gönüllüleri, selden büyük zarar gören, evleri yıkılan afet bölgelerine yardımda bulunuyor. Rüsselsheim Mozaik Derneği’ne mensup 19 gönüllü, bugün Koblenz-Sinzig afet bölgesinde Time to Help ve Merida e.V Derneği’yle temizlik çalışmalarına destek verdi.

Gönüllüler afet bölgesinde 10 gündür yardım faaliyetinde bulunuyor. Dernek ve gönüllüler aracılığıyla toplanan kıyafet, yiyecek, içecek ve hijyen malzemeleri sahada ihtiyaç sahiplerine ulaştırılıyor. Gülen Hareketi gönüllüleri, şimdiye kadar 50 den fazla ev, okul, dernek ve işyerinde temizleme çalışmalarında yer aldı.

Yardım çalışmalarına çok sayıda gönüllü katıldı.

Akın İpek: Hayatımın en güzel bayram hediyesi

Gülen Hareketi gönüllülerinden Almanya’daki afet bölgesine yardım eli yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder