16 Şubat 2019 Cumartesi

CHP’den AKP’ye geçen başkan adayı: Baş tacısınız reisim, ellerinizden öperim

31 Mart seçimleri yaklaşırken siyasi partilerin il ve ilçe belediye başkan adayları belli olmaya başladı. Muğla Büyükşehir Belediyesi Milas Mezbaha Tesis Müdürü Veteriner Hekim Barış Saylak, Cumhuriyet Halk Partisi’nde (CHP) belediye başkan aday adayı olmuştu.

CHP’den aday gösterilmeyen Barış Saylak, Adalet ve Kalkınma Partisi’ne (AKP) müracaat ederek Milas Belediye Başkan Adayı oldu. Saylak’ın, AKP Genel Başkanı ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile yaptığı telefon görüşmesi sosyal medyaya düştü.

Erdoğan ile görüşme esnasında Saylak’ın, çok heyecanlı olduğu gözlerden kaçmadı. Erdoğan’a methiyeler dizen Saylak hızını alamayarak, “Reisim Baş tacısınız, elinizi öpmeye gelmek istiyorum.” Şeklinde konuştu.

“Bilgisayardan bakıyorum da CHP’nin amblemi hale köşede duruyor” diyen Cumhurbaşkanı Erdoğan’a cevap veren Saylak, “Efendim mümkün değil o eskidendi” dedi. Erdoğan, “yok ben görüyorum. Bir kere o resmi hemen oradan sil yoksa millet şaşırır.” Şeklinde cevap verdi.

“1 Nisan’da Milas’ı size getireceğim. Namus ve şeref sözü veriyorum” diyen Barış Saylak, “Reisim baştacısınız. Ankara’ya elinizi öpmeye gelmek istiyorum. Bir emriniz var mı?” sözleri dikkat çekti.

Oylar düştü AKP ultra milliyetçi söylemlere döndü

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder