15 Şubat 2019 Cuma

Mağdurlardan Biri de Benim Babam

15 Temmuz 2016 kahrolası darbesi ve darbecilerinin ihaneti sonrası ülkemizde suçsuz yere içeri girenlerden biri de benim babam.

Suçlandığı konu; çocukları iyi bir eğitim görsün diye zamanında devletin de desteklediği, eğitim vermelerine izin verdiği özel bir okula göndermek ve ihtiyaç sahiplerine faydalı olabilmek için kurulan derneğin başkanı olmak. Bu sebeplerden ötürü ağustos 2016 da birkaç jandarma sabah 7.00’de eve arama yapmaya geldiler.

Hiçbir şey bulmadan babamı alıp gittiler. 6. gözaltı gününün akşamında duruşma sonunda tutuklu yargılanmasına karar verildi. 149 gündür bizimle değil. Ekim sonunda sözde mahkeme olmuş ama hiçbir sanık çağrılmadan yapılmış bütün koğuşun tutuklu yargılanmasına karar verilmiş. Adaletten eser yok habersizce mahkemeler yapılıyor sonrasında gardiyanlar haber veriyor mahkemeniz görüldü diye.

Maalesef yeni Türkiye bu halde. Şuan 17 yaşındaki erkek kardeşim ailenin geçimini sağlamak için çalışıyor, okulunu açıktan okuyor. Babamı koydukları cezaevi evimize 2 saat uzaklıkta. 3-4 vesait değiştirerek gidebiliyoruz. Hatta geçenler de görüş gününü arayıp sormamıza rağmen değiştiğini söylememişler onca yolu ellerimiz boş döndük. Her türlü yük omuzlarımızda.

Cebimde bazen dolmuşa binecek paramız bile olmuyor ama arayıp aileme söyleyemiyorum. Belki ben uzakta olduğumdan çok etkilenmiyorum belki ama kız kardeşim psikolojik olarak çökmüş durumda. En büyük temennimiz yaşanılan haksızlıkların son bulması.



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/15/magdurlardan-biri-de-benim-babam/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder