15 Şubat 2019 Cuma

Tam Bir Paranoya!

2014 yılında Bursa’ da üniversitesiteden mezun oldum. 2015 yılında bir pansiyonda mesul müdür olarak çalışmaya başladım. Pansiyonumuzun konumundan dolayı çoğunluk olarak lise son öğrencileri tercih ediyordu.

Pansiyonumuzun resmi olarak hiç bir eksiği olmamasına rağmen 15 Temmuz 2016 alçak darbesinden bir kaç hafta sonra kalabalık bir polis grubu ile baskın yapıldı. O güne kadar pansiyonumuz ile ilgili tek şikayet yoktu. Evet, yanlış duymadınız 40 öğrenciye hizmet verdiğimiz pansiyonumuz darbeye iştirak etmek suçlamasıyla hukuksuzca polis baskınına uğradı. Tam bir paranoya! Bir iftira sonucu pansiyonumuz hukuksuz bir şekilde kapatıldı.

Geriye onlarca mağdur öğrenci ve ailesi kaldı, maalesef sesimizi duyuracak bir mercii de bulamadık. Çünkü siyasi ortamdan dolayı hiç bir avukat sesimiz olmayı kabul etmedi. Görüştüğümüz tüm avukatlar bu davaların siyasi olduğu için bakamayacaklarını söylediler. Bu davaya bakmayı kabul ettikleri takdirde işsiz kalabileceklerini ifade ederek reddettiler.

Ben 2015 yılında evlendim eşim de işsiz idi. Bu olaydan sonra ben de işsiz kaldım. Şimdi hem ben hem eşim iş bulamıyoruz başvurduğumuz yerler sizin işyeriniz darbe yapmaktan kapatılmış diye bizi işe almaya korkuyorlar. Ülkemizdeki hukuksuzların biran önce son bulması dileğiyle sesimizi duyurma adına sizlerden yardım talep ediyoruz.

Teşekkürler.



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/15/tam-bir-paranoya/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder