13 Mayıs 2020 Çarşamba

İBB’ye en çok sosyal yardım talebi AKP’li ilçelerden geldi

İstanbul Büyükşehir Belediyesi’ne 914 binden fazla yardım başvurusu yapıldı. En çok sosyal yardım başvurusunun AKP’li belediyelerin olduğu Esenyurt, Bağcılar ve Sultangazi’den yapılması dikkat çekti.

BOLD – İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Sözcüsü Murat Ongun, İBB’nin bugüne kadar topladığı yardımları aktaran bir tablo paylaştı. Tabloya göre İBB’nin askıda fatura kampanyasına 136 bin başvuru yapılırken bunun 115 bini ödendi.

914 BİN YARDIM BAŞVURUSU YAPILDI

Tabloya göre 613 bin ihtiyaç sahibi İstanbullu tespit edilirken, 914 binden fazla da yardım başvurusu yapıldı. İBB’nin organize ettiği projeler kapsamında da 186 bin gıda ve hijyen kolisi dağıtıldı, 31 bin aileye alışveriş destek kartı verildi, 11 bin vatandaşa da psikolojik danışmanlık sağlandı.

EN ÇOK YARDIM TALEBİ AKP’Lİ BELEDİYELERDEN

İBB’nin “askıda fatura” kampanyasına 136 bin başvuru yapılırken bunun 115 binin ödendiği, toplam ödeme miktarının da 14.8 milyon TL olduğu aktarıldı. En çok sosyal yardım başvurusunun Esenyurt, Bağcılar, Küçükçekmece ve Sultangazi’den yapılması dikkat çekti.

Kaçırılan Mustafa Ceyhan’ın savunması: Bu düzene biat etmektense Silivri’de ölmeyi tercih ederim

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder