21 Kasım 2020 Cumartesi

Kansere yakalanan Harbiyeli Yusuf Kurt, hayatını kaybetti

Cezaevinde kansere yakalanan ve bir süredir tedavi gören Hava Harp Okulu Öğrencisi 25 yaşındaki Yusuf Kurt, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

BOLD – 15 Temmuz davasında müebbet hapis cezasına çarptırılan Harbiye öğrencisi Yusuf Kurt, hayatını kaybetti.

Hayatını kaybeden Kurt’un Eskişehir’in Odunpazarı ilçesinde defnedileceği belirtildi.

Harbiyeli Taha Furkan Çetinkaya’nın annesi Melek Çetinkaya, Yusuf Kurt’un tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybettiğini duyurdu.

Çetinkaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Yusufum uçtu gitti. Orada onu Murat’ım Ragıb’ım karşılar mı? Hoşgeldin kardeşim der mi? Canım oğlum dedim canımı veremedim. Mekanın cennet olsun yavruuummm. Eskişehir’e son vazifemi yapmak üzere yola çıkıyorum. Muhtemelen yarın öğlen yavrumu ugurlarız ebedi yuvasına” ifadesini kullandı.

Resim

MÜEBBET HAPİS CEZASI VERİLDİ

Yusuf Kurt, 70’i eski Hava Harp Okulu öğrencisi 72 sanığın yargılandığı davada müebbet hapis cezası almıştı. Yusuf Kurt, yargılandığı İstanbul 24. Ağır Ceza Mahkemesi tarafından sağlık gerekçesiyle tutuklanmamıştı. Mahkemenin 3 Ocak 2020 tarihindeki karar duruşmasında sanıklar için müebbet kararı verilmiş ve öğrenciler hakkında tutuklama kararı çıkarılmıştı. Yusuf Kurt’un sağlık sorunlarından dolayı ev hapsi ve yurt dışı yasağı konularak serbest bırakılmıştı.

BU ZALİMLERİN GİTTİĞİNİ GÖRMEDEN ÖLMEK İSTEMİYORUM

Tutuklu Harbiyeli Furkan’ın annesi Melek Çetinkaya tedavi sürecinde Yusuf’u yalnız bırakmadı. Çetinkaya, Yusuf Kurt ile aralarında geçen bir konuşmayı dün sosyal medya hesabından paylaştı. Harbiyeli öğrencisi Kurt’un, “Melek abla; bu zalimlerin gittiğini görmeden ölmek istemiyorum demişti. Ne ölmesi Yusuf kızdırma beni daha düğün yapacağız baba olacaksın demiştim” ifadelerini kullandı.

Türkiye’nin ‘bebek mahkum’ utancı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder