29 Kasım 2021 Pazartesi

Çocuklarına bakamayan asgari ücretli işçi babadan acı dilekçe

Gaziantep’te asgari ücretli bir baba çocuklarının ihtiyaçlarını karşılayamadığı gerekçesiyle, 2 çocuğunun devlet himayesine vermek için valiliğe dilekçe yazdı. 5 yaşındaki en küçük çocuğunun gelişim geriliği olduğunu belirten baba, “Ne umudum ne de gücüm kaldı” diyerek yardım istedi.

BOLD – Ekonomik kriz derinleşiyor. Vatandaş ucuz ürün ararken, market, halk ekmek büfeleri ve benzinliklerde kuyruklar her geçen gün daha da uzuyor.

Döviz karşısında eriyen TL yüzünden halkın alım gücüde ağır darbe yedi.

NE GÜCÜM NE UMUDUM KALDI

Kriz aileleri de dağıtıyor. Gaziantep’ten gelen bir haber yürekleri burktu. Asgari ücretli bir baba valiliğe yazdığı dilekçede artık evine bakamadığını belirterek 3 çocuğu için devlet himayesi istedi.

Ne dayanacak gücüm ne de umudum kaldı diyen baba, “Okula giden 2 çocuğum var. Beslenme, yol, kıyafet hiçbir ihtiyaçlarını karşılayamıyorum. 8 yaşındaki Mustafa ve 16 yaşındaki Yasin’in devlet yurduna yerleştirilmesini talep ediyorum” dedi.

5 yaşında bir çocuğunun daha olduğunu belirten baba, gelişim geriliği olan en küçük çocuğuna gerekli gıdaları temin edemediği için devlet himayesi istedi.

ŞAHLANIŞ!

İşçi babanın dilekçesini paylaşan gazeteci Erk Acarer, “Şahlanış!!! Yer bir zamanlar sanayi ve ticaret hayatının en verimli olduğu Antep… Bir baba çocuklarına bakamadığı için onlardan ikisini devlet yurduna teslim etmek istiyor. Bunun için valiliğe yazıyor. İşte Türkiye’yi getirdiğiniz hal!” ifadelerini kullandı.

Çocuklarına bakamayan asgari ücretli işçi babadan acı dilekçe yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder