1 Aralık 2021 Çarşamba

Bakanıyla Erdoğan’ın garip diyaloğu: Ne söyledi, para pul söyledi mi? Söyler miyim efendim!

Meclis’te gazetecilere konuşan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın yanına gelen AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan gazetecilere, “Ne söyledi ya. Para Pul söylemedi mi?” diye sordu. Soruya Koca, “Siz izin vermeden söyle miyim efendim” diyerek cevap verdi.

BOLD – Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, AKP Grup Toplantısı sonrası Meclis’te gazetecilerin sorularını yanıtladı. Sağlık çalışanlarının maaş ve kıdem tazminatlarına ilişkin açıklama yapan Koca, “Pratisyen hekimlerin ek göstergesi 13 binden 33 bine, uzman hekimler diş hekimleri dahil olmak üzere 17 binden 40 bine ek göstergeleri çıkmış olacak. Pratisyenlere 2 bin 500, uzman hekimlere 5 bin olmak üzere bir düzenleme Meclis’te tüm grupların desteğini bekliyoruz” dedi.

Konuşmasının tamamlayan Koca gazetecilerin yanından ayrılırken, AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın “Ne söyledi ya” sesi duyuldu.

 

NE SÖYLEDİ YA!

Gazetecilerin hekimlerle ilgili düzenlemeye ilişkin açıklama yaptığını belirtmesi üzerine Erdoğan, “Para pul söylemedi mi” diye sordu. Bakan Koca da detay vermediğini ifade ederek, ” Söyler miyim efendim Siz izin vermeden ben söyler miyim?” dedi. Koca’nın bu sözleri gülüşmelere yol açtı.

Erdoğan, detay isteyen basın mensuplarına da “Hepsi geliyor. 5 bin, 2 bin 500 lira; bu tür zamlar geliyor” diye konuştu.

“Sabahtan beri buradayız, akşam olmak üzere, bir ömür gibi geçti”

Bakanıyla Erdoğan’ın garip diyaloğu: Ne söyledi, para pul söyledi mi? Söyler miyim efendim! yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder