9 Ağustos 2019 Cuma

Emekli Olmama Bir Ay Kalmıştı

İzmir’in bir ilçesinde camide imamlık yapıyordum. Bir gecede bir kararla ihraç edildiğimi öğrendim. Beş kız babasıyım. Biri daha yedi yaşında. Bir gün ilçedeki evimize biz evde yokken baskın yapılmış bir cani bir terörist gibi evimizi basmışlar. Eve gittiğimde etraf dağınıktı hemen karakola gittim. Beni hemen sorguya aldılar, gerçi hiçbir şey de sormadılar, soracak bir şeyleri dahi yoktu. 3 gün öylece beklettiler. Emekliliğime bir yıl kala görevden ihraç edildim. Emeklilik hakkımı da aldılar. Yaşım elli küsur ve yapabileceğim bir meslek de yok. Ne yapacağımı şaşırdım. Ciddi maddi ve psikolojik sıkıntı yaşadım. Çareyi bir pazar arabası bulup pazarda meyve sebze satayım dedim ve başladım bir şeyler satmaya. Çok ciddi manada çocuklarım da mağdur oldular ve bunun hesabını soracağımız bir merci de yok maalesef. Bu zulmü yapanları gerçek adaletin karşısına çıkmasını istiyoruz.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/08/09/emekli-olmama-bir-ay-kalmisti/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder