8 Ağustos 2019 Perşembe

Tarantino “süper film”le yönetmenliğe veda edecek

Şu sıralar festivallerde ve sinemalarda boy gösteren Once Upon a Time İn Hollywood’la 9. filmini çekmiş olan ünlü yönetmen Quentin Tarantino süper bir 10. film çektikten sonra yönetmenliği bırakacağını söyledi.

BOLD– 1992’de sonradan kült bir yapıma dönüşen Reservoir Dogs’u(Rezervuar Köpekleri) çeken, 1994’te Pulp Fiction(Ucuz Roman) ile büyük bir şöhrete kavuşan Tarantino, bir süredir 10. filmini de çektikten sonra yönetmenliği bırakacağını dile getirmekteydi. Tarantino jübile filmi olacak yapımla ilgili açıklamalarda bulundu.

Tarantino, Uma Thurman’la “Kill Bill” setinde

SÜPER BİR FİLMLE VEDA ETMEK İSTİYORUM

“Bir Zamanlar Hollywood’da” filminin tanıtımı için bulunduğu Moskova’da basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Tarantino, 10. ve son filminin nasıl olacağıyla ilgili bir soruya şöyle yanıt verdi:

“Son filmimin ne hakkında olacağını henüz bilmiyorum. Ancak eğer çektiğim tüm filmleri bir trenin vagonları olarak düşünürsek, son filmimin bu treni özetleyen devasa bir süper film olmasını istiyorum. Tüm hikayelerimin bir kapanışı olmasını istiyorum.”

Brad Pitt, Leonardi Dicaprio, Quentin Tarantino ve Margot Robbie

BİR ZAMANLAR HOLLYWOOD’DA IRKÇI BİR FİLM DEĞİL

Tarantino, başrollerini Brad Pitt, Leonardo DiCaprio ve Margot Robbie’nin paylaştığı “Bir Zamanlar Hollywood’da” filmine yönelik “ırkçılık” suçlamalarına da tepki gösterdi. Filmlerdeki karakterlerin yönetmenin görüşünü yansıttığı fikrine katılmadığını belirten Tarantino, “Filmde yarattığımız karakterler beni temsil etmiyor, onlar kendi içlerinde birer karakterler. Yani Rick Dolton, ‘İtalya’ya şu makarnaları görmeye gitmek istemiyorum’ dediğinde buna katılmıyorum ama o dönemde ABD’de yaşayan bir karakter olan Rick Dolton böyle bir cümle kurabilir.” sözleriyle konuya açıklık getirdi.

Türkiye’de 23 Ağustos’ta gösterime girecek olan “Bir Zamanlar Hollywood’da” filminin son fragmanını aşağıdan izleyebilirsiniz.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder