19 Mayıs 2020 Salı

“Vafıkbank’ta bloke sürüyor, paralar ihtiyaç sahiplerine verilsin”

İBB Başkanı İmamoğlu, salgın sürecine özel başlatılan bağış kampanyasının İçişleri Bakanlığınca durdurulması sonrası Vakıfbank’ta bloke edilen paraların halen sahiplerine iade edilmediğini belirtti.

BOLD – İstanbul ve Ankara dahil, bazı Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) belediyeleri, koronavirüs (Kovid-19) salgından ekonomik yönden etkilenenler için yardım kampanyası başlamıştı. İçişleri Bakanlığı ise valilik izni alınmadan başlatılan kampanyaların geçersizliği ile ilgili genelge yayımlamış, bankalardaki yardım hesaplarına bloke konulmuştu. İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) karara karşı dava açmıştı.

MAHKEMEYE BAŞVURU SONUÇLANMADI BLOKAJ DEVAM EDİYOR

Kampanya sebebiyle hakkında soruşturma başlatılan İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, belediyeye yapılan 900 bin liralık bağışın Vakıfbank’taki hesapta olduğunu söylemişti. TELE 1’de katıldığı programda İmamoğlu, mahkemeye başvurunun halen sonuçlanmadığını, hesaptaki blokajın sürdüğünü dile getirdi.

TOPLUMA MI CEZA VERİLMEK İSTENİYOR? 16 MİLYONDAN BAHSEDİYORUM

İBB Başkanı şöyle konuştu: “Ne yazık ki bu, siyasi kibir üzerinden verilmiş bir karar. 100, 200, 300 lira fatura ödendiğinde ne denli mutlu olduğunu gördüğüm aileler İstanbul’da on binlerce var. Kızıyorum da biraz açıkçası. Kardeşim, bizi yargılıyorsanız zaten, soruşturma açtınız. Bırakın bağış yapmış insanların paraları, bir an önce ihtiyacı olan insanlara ulaşsın. Bilemem, hala o etki ile biz mi engelleniyoruz ya da topluma ceza mı verilmek isteniyor? 16 milyondan bahsediyorum onu bilemiyorum. Zamanı geldiğinde, 16 milyonun kimi cezalandıracağı hakkında, benim epeyce bir bilgim ve epeyce bir hissiyatım var.”

Bahçeli’nin danışmanından Sabah’a 19 Mayıs tepkisi

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder