29 Aralık 2020 Salı

Dükkân sahibi imam parasını ödeyemeyen kiracısını dışarı attı

Antalya Serik’te pandemi nedeniyle işleri kötüye giden esnaf, kirasını ödeyemediği gerekçesiyle mal sahibi imam tarafından icra memurları eşliğinde dışarı atıldı.

BOLD – Antalya Serik’te pandemi nedeniyle işleri kötüye giden çantacı Ramazan Çınar’ın malları, iş yerinin kirasını ödeyemediği gerekçesiyle icra memurları eşliğinde dışarı atıldı.

PANDEMİ ÖNCESİNE AİT BORCUM YOK

Cumhuriyet’ten Zehra Özdilek’in haberine göre Serik ilçesi Belek Mahallesi’nde bulunan ve 7 yıldır çanta satışı yapan Çınar, 25 yıldır Belek’te turizme hizmet verdiğini belirtti. Çınar, “Belek Mahallesi imamı benim dükkân sahibimdi. Pandemi döneminde kiramı ödemekte zorlandım. Pandemi öncesine ait 1 lira bile borcum yoktur. Sezon başına kadar idare et, dememe rağmen icra memurları ve polis eşliğinde mallarımı dışarı attı. İmam böyle yaparsa bu zor günlerde cemaat ne yapsın” dedi.

KANUNİ YOLLARDAN HAKKIMI ARADIM

Mülk sahibi imam Süleyman Yıldırım ise, “Benim imam olmamdan dolayı insanlar diyanete saldırıyorlar. “Böyle imam mı olur” diye. Biz karşılıklı sözleşme yaptık? Kanuni yollara başvuru yaparak hakkımı aradım bunda illegal olan nedir. Benim kredi borçlarım var. Üniversiteye, liseye giden çocuklarım var. Şu tarihte boşaltacağım diye taahhüdü var. 2019’un ekim ayında sözleşme yaptık, pandemi 2020’nin Mart ayında başladı. Peki bu süreçte bana niye kira ödememiş. Pandemi yoktu o zaman. Herkes Belek’te dövizle kiraya verirken ben TL üzerinden verdim” dedi.

KENDİ İSTEĞİ İLE BOŞALTTI

Yıldırım’ın avukatı Fatma Mecek ise “16 Kasım 2020 tarihinde tahliye takibi kesinleşmiştir. Tahliye emrine itiraz dahi etmeyen Ramazan Çınar tahliye için icra memurları ile söz konusu dükkana gidildiğinde kendi isteği ile taşınmaya hazır bir şekilde dükkânı boşaltmış, tarafımızdan hiçbir baskı ve zorlama dahi yapılmamıştır” ifadelerini kullandı.

Arazi yolsuzluğuna karışan kayyum görevden alındı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder