2 Ocak 2021 Cumartesi

Kılıçdoroğlu’dan Erdoğan’a cevap: Hiçbir kadın vitrin süsü, konusu değildir, özür dilemeli

‘Vitrin süsü’ polemiğinde CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a cevap verdi. “Hiçbir kadın vitrin süsü, konusu değildir, olamaz” dedi. Kılıçdaroğlu, Erdoğan’ın gündem oluşturamadığı için başörtüsünü yeniden polemik konusu yapmak istediğini belirtti.

BOLD – CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu, başörtüsü ve vitrin süsü tartışmalarını Halk TV Genel Yayın Yönetmeni Suat Toktaş’a değerlendirdi. Erdoğan’ın bütün kadınlardan özür dilemesi gerektiğinin altını çizen Kılıçdaroğlu “Hiçbir kadın vitrin süsü, konusu değildir, olamaz” ifadesini kullandı.

“ERDOĞAN GÜNDEM OLUŞTURAMIYOR”

Erdoğan’ın suni gündem oluşturmaya çalıştığını ileri süren CHP lideri, “Erdoğan da yılın ilk günü vatandaşlarına sıcak sevgi dolu bir mesaj verebilirdi. Ama bir TV programındaki bir tartışmadan yola çıkarak CHP’yi tekrar başörtüsü üzerinden suçlaması akıl alacak şey değil. Yeni bir yıla girmişiz, bari sevgiden, saygıdan söz et. Pandemi var, ekonomik sıkıntılar var… Ama onun üzerinden fırsat bilip CHP’yi suçluyor. Ama nedeni şu aslında: Erdoğan gündem oluşturamıyor. Erdoğan’ın bütün hayatı CHP ve Kemal Kılıçdaroğlu. Nasıl ben Kemal Kılıçdaroğlu’nu zor duruma sokarım? Sokamazsın kardeşim. Ben yeri geldiğinde CHP’yi de eleştiren birisiyim, insanlar hata yapabilirler, kurumların da eksiği yanlışı olabilir” dedi.

“BENİM İÇİN KAPANMIŞ BİR KONUDUR”

CHP lideri kendisi ve partisi açısından başörtüsü tartışmalarının artık geride kaldığının altını çizdi ve “Biz kimsenin kimliği ile yaşam tarzı ile uğraşmıyoruz. Çıkıp özür dilemesi lazım bütün kadınlardan. Hiçbir kadın vitrin süsü, konusu değildir, olamaz. O kadar çok kişi var ki, Erdoğan sadece Adalet Yürüyüşü’ne baksa görecekti. Benim için bu konu kapanmış bir konudur, boşuna tartışıyoruz. Ben senin giyimine, inancına saygı duyuyorum. Dostlarımızla beraber iktidara geleceğiz, bizim kimsenin yaşam tarzıyla uğraşacak zamanımız yok uğraşmayacağız da” dedi.

ERDOĞAN: HABİS GÖRÜŞÜN YANSIMALARI

Kılıçdaroğlu ayrıca “Bizim konuşmalarımızı havuz medyası diye tanımladığımız medya vermiyor, vermediği için de Erdoğan da onları izlediği için benim hiç konuşmadığımı sanıyor. Oysa ben konuştum, düşüncemi söyledim. ‘Konuşmadı’ diyor, konuştum” diyerek yandaş kanalların tavrına da tepki gösterdi. Diğer yandan Erdoğan tartışmalara Malatya-Elazığ yolu üzerindeki Kömürhan Köprüsü’nün açılışında yaptığı konuşmayla devam etti. “Ayasofya’nın ibadete açılmasından başörtüsüne kadar bu habis görüşün yansımalarını görüyoruz” ifadesini kullandı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder