12 Eylül 2021 Pazar

Tüm darbeleri yaşayan ustadan 15 Temmuz yorumu: Organize tezgahlanmış bir şey görüyorum

12 Eylül’ün yıldönümünde sosyal medyada yapılan paylaşımlardan birinde, usta tiyatrocu Ferhan Şensoy’un ölümünden kısa süre önce verdiği röportajdan bir bölüm yer aldı. Tüm darbeleri gördüğünü hatırlatan Şensoy, güdümlü dediği 15 Temmuz’un ise komik bir yanının olduğunu ve tasfiye için tezgahlandığını söyledi.

BOLD – 12 Eylül askeri darbesinin 41 yıl dönümü nedeniyle sosyal medyada açılan ’12 Eylül’ etiketi gündemin en çok konuşulan konu başlığı oldu. Yapılan paylaşımlarla darbecilerin idam ettirdiği 50 genç ile yapılan işkenceler sonucu hayatını kaybeden 171 kişi anıldı.

Halis Tunç isimli sosyal medya kullanıcısının paylaşımı ise geçenlerde hayatını kaybeden tiyatro oyuncusu Ferhan Şensoy’un ölümünden kısa bir süre önce verdiği röportajdan bir bölüm içeriyor.

GÜDÜMLÜ DARBE

Darbeler hakkında konuşan Şensoy konu 15 Temmuz’daki kalkışmaya gelince ilginç bir yorumda bulunuyor. 15 Temmuz’un güdümlü bir darbe olduğunu düşündüğünü söyleyen Şensoy, “Bundan önceki darbeleri de yaşadım. Bütün darbeleri yaşadım ben. Bu son darbenin biraz komik bir tarafı var. Organize tezgahlanmış bir şey olarak görüyorum. Bir tasfiye için böyle bir şey yapıldı” diye konuştu.

Tiyatrocu Ferhan Şensoy tedavi gördüğü İstanbul Tıp Fakültesi’nde 31 Ağustosta hayatını kaybetti. 70 yaşında vefat eden Şensoy’un kalp damar hastalıkları ve solunum yetmezliği nedeniyle hayatını kaybettiği açıklandı.

AKP’nin bitmeyen travması

Tüm darbeleri yaşayan ustadan 15 Temmuz yorumu: Organize tezgahlanmış bir şey görüyorum yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder