31 Ekim 2019 Perşembe

Bülent Arınç: KHK’lılara acıyorum

Arınç, evine KHK’lı daire başkanının temizliğe geldiğini söyledi, KHK’lılara acıdığını merhamet ettiğini ve onlara üç kuruş fazla vermeye çalıştığını ifade etti.

BOLD – Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu Üyesi Bülent Arınç, eski basın danışmanı Kemal Öztürk’ün youtube kanalındaki yayına katıldı.

Arınç, KHK’lılarla ilgili tartışma çıkaracak sözler sarfetti. Daha önce Cumhurbaşkanlığı Yüksek istişare Kurulu Üyeliği’nden alacağı maaşın yarısını KHK’lılara bağışlayacağı yönündeki açıklamasıyla tepki çeken Arınç, bu kez sözlerini açıklarken daha fazla tepki çekecek cümleler kurdu.

Evine, KHK’yla ihraç bir daire başkanı kadının temizliğe geldiğini söyleyen Arınç, KHK’lılar için “onlara acıyorum, merhamet ediyorum” dedi.

Arınç maaşını bağışlamaktaki amacını ise şöyle açıkladı: “Onlara üç kuruş daha fazla vereyim de katkım olsun diyorum” şeklinde açıkladı.

Arınç şöyle konuştu:

“KHK bir faciadır. Ya biz maaş alacaksak bu yüksek istişare kurulundan, bunun yarısını öğrencilere zaten burs veriyordum, vereceğim, yarısını da KHK mağdurlarına vereceğim demiştim. Çok eleştirildim ama ben sadece KHK faciasına dikkat çekmek için bunu yaptım. Bu zaten yaptığım bir şey benim, çevremde o kadar çok bu felaketi yaşayan insan var ki, ben onlara acıyorum, merhamet ediyorum, aslında onlardan da özür diliyorum. Evime temizlik yapmaya gelen daire başkanlığından ihraç edilmiş bir kadını gördükçe, eşi polis bir başka kadını gördükçe ben yerin dibine geçiyorum.  Ve onlara birkaç kuruş daha fazla vereyim de bir katkım olsun diyorum. Kırıkkale’den yumurta getirip de kapı kapı satmaya çalışan bir genel müdür yardımcısı gördüğüm zaman felaket görüyorum. Bir benzinliğe gittiğim zaman bir Danıştay üyesinin pompa tuttuğunu gördüğüm zaman acı duyuyorum. Bir lokantada bulaşıkçı olarak çalışan bir genel müdür görünce perişan oluyorum. Bütün bunları yaşıyor Türkiye. Kimse savunamaz bunu.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder