1 Kasım 2019 Cuma

Bülent Arınç: “Bunları benim fikirlerim, Erdoğan’a sormuyorum”

Cumhurbaşkanlığı Yüksek İstişare Kurulu Üyesi Bülent Arınç, AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a sorarak konuşmadığını, söylediklerinin kendi fikirleri olduğunu açıkladı.

BOLD – KHK’lılara acıdığını söyleyerek son günlerde kamuoyunun gündeminden düşmeyen Bülent Arınç, “Cumhurbaşkanımızla Yüksek İstişare Kurulu üyesi olarak çalıştığımdan dolayı hiçbir şekilde bana ne bir eleştiri gelmiş ne de yüz asıklığı olmuştur. Ben bunları kendisine sorarak konuşmuyorum bunlar benim fikirlerim” dedi.

Bülent Arınç, bir Youtube kanalında KHK ile ilgili açıklamaları ile ilgili olarak şunları söyledi: “Son iki gündür yayınlananlarla ilgili olarak Cumhurbaşkanımızla ki Yüksek İstişare Kurulu üyesi olarak çalıştığımdan dolayı da hiçbir şekilde bana ne bir eleştiri gelmiş, nede yüz asıklığı olmuştur. Ben bunları kendisine sorarak konuşmuyorum bunlar benim fikirlerim. Biz kendisi ile konuşurken de bazı konuları müzakere ederken de bunlar özeldir, orada kalır. Yoksa Yüksek İstişare Kurulunda oluşturulmuş net hale gelmiş fikirleri ben konuşmam. Onların mahremiyeti vardır.”

Düzce Belediyesi tarafından düzenlenen Türkiye Vizyon Konferansında konuşan Arınç, Ahmet Davutoğlu ve Ali Babacan’ın parti kurma çalışmalarına da karşı çıktığını tekrarladı. “İnşallah hatalarından vaz geçerler” dedi.

Türkiye’de baskı, zulüm ve terör nedeniyle hayatını kaybeden tüm çocuklara…

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder