29 Ekim 2019 Salı

“Okuldan döndüğümde neden evde yoktun anne…”

Dört gündür iki aylık oğlu ile birlikte hücrede tutulan Nuran Yapalak’ın büyük kızı Esma, yazdığı mektupla annesi ve kardeşine özlemini dile getirdi.

BOLD – Silifke Cezaevinde tutuklu bulunan Nuran Yapalak’ın büyük kızı Esma, annesine ve kardeşine mektup yazdı. Mektubunda annesine ve kardeşine özlemini dile getiren Esma’nın üzüntüsü herkesi duygulandırdı.

12 yaşındaki Esma mektubunda “Sabah okula gittiğimde evdeydin, döndüğümde yoktun, çok üzüldüm, gece yatarken yatak odasının kapısının arkasındaki ceketine sarılıp uyudum, onu kokladım, kardeşimi de çok özledim. Allah’a dua ediyorum. İnşallah ilk mahkemede gelirsin. Üzülme olur mu?” dedi.

2 HAFTA HÜCREDE KALACAK

Tarsus Cezaevine nakledilmek için bebeğiyle birlikte hücrede bekletilen Nuran Yapalık’ın son durumunu Ömer Faruk Gergerlioğlu da paylaştı. TBMM İnsan Hakları Komisyonu Üyesi ev HDP Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu Nuran Yapalak’ın eşinin gönderdiği mesajı sosyal medya hesabından yayınlayarak şöyle dedi:

“Silifke Cezaevindeki Nuran Yapalak’ın hali! Cumhur bu halde! “Sayın vekilim, 12 yaşındaki kızımın annesine yazdığı mektup, 8 yaşındaki oğlum içine kapandı, eşim hala tek kişilik hücrede bebekle birlikte. Nakil için bekliyor. Bakanlık onayındaymış, 2 haftayı bulacak gibi vekilim.”

AKP’nin 4 yıl önceki “29 Ekim 2019 vaadi” gerçekleşmedi

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder