5 Kasım 2019 Salı

KHK’lı Olunca…

Merhaba.. MEB de eşim 15 yıl ben de 5 yıl öğretmenlik yapmış bir çiftiz. Yıllarca gençlerin eğitiminin vatanın geleceği için ne kadar önemli olduğu bilinciyle hareket etmeye çalıştık ve öğrencilerimize branşlarımızı en iyi şekilde anlatmaya çalıştık. Ancak 15 Temmuzdan sonraki süreçte bir gecede KHK ile öğretmenlik görevimizden ihraç edildik.
İki tane oğlum var ve kirada oturuyorum. Çocuklarım okula gidiyorlar ve onların okul harçlıklarını, kiramı ve pazar harçlığımı bile akrabalarım karşılıyor. Çalışmak için müracaat ettiğimiz yerler kamudan ihraç olduğumuz için talebimizi geri çeviriyorlar. Sözün kısası yıllarca emek verip sahip olduğumuz mesleğimiz bizden bir gecede alındı ve ben ailemle birlikte beş parasız ve güvencesiz kalakaldık… Ayrıca bu mağduriyeti yalnızca ben ve ailem yaşamıyoruz, en yakınımda ablam da benimle aynı mağduriyeti yaşıyor. Oda eşi ile beraber öğretmenlik yaparken okulları kapatıldı ve öğretmenlik lisansları iptal oldu. Üstelik ablamın özürlü bir çocuğu var. Onun özel eğitim alması gerekli ama şu an çocuğunun eğitimiyle ilgilenmek bir tarafa çocuğunun ihtiyaçlarını bile yine akrabalarının desteğiyle karşılayabiliyor.. Bizler vatanına ve milletine bağlı insanlarız ama bir gecede bir insanın başına gelebilecek en büyük suçlamayla karşı karşıya kaldık. Derdimizi burada kimseye anlatamıyoruz masumiyetimizi bir kez de size arz etmek istedik. Çok değerli vaktinizi aldım kusura bakmayın. Sadece sessiz çığlığımı birde size duyurmak istedim… Hoşça kalın…

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/11/06/khkli-olunca/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder