7 Kasım 2019 Perşembe

Meral Akşener, Erdoğan’ın şikayetçi olduğu şehit anasını mahkeme kapısında karşıladı

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in sarılarak karşıladığı Şehit Anaları Derneği Başkanı Pakize Akbaba, Erdoğan’ın avukatlarının şikayetlerini geri çekmesiyle beraat etti.

BOLD – İstanbul Şehit Anaları Derneği Başkanı Pakize Akbaba’nın, 2017 yılında bir etkinlikte “Açılım sürecini” eleştirdiği konuşmasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a hakaret ettiği iddiasıyla, yargılandığı dava Ankara’da görüldü. Avukatlarıyla mahkeme salonuna gelen Akbaba’yı kapıda İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener karşıladı. Akşener ve Akbaba birbirlerine sarıldılar. 5. Asliye Ceza Mahkemesi’nde görülen davayı İYİ Parti ve CHP’den çok sayıda milletvekili izledi.

YANLIŞ BİR ŞEY KONUŞMADIM

Duruşma salonuna bastonuyla gelen ve asliye ceza hakiminin, “oturabilirsiniz” demesine rağmen ayakta duran Pakize Akbaba, kimlik tespiti sırasında, “6 çocuğum var. İkincisi şehit oldu, sizlere ömür” dedi. Pakize Akbaba mahkemede yaptığı savunmada, “Suçlamaları kabul etmiyorum. Makama da kanuna da saygım var. Asla hakaret etmedim. Tamamen kişisel sorunlarımı, herkesin bildiği şeyleri bir anne olarak sordum. Yanlış bir şey konuşmadım. Bir şehit anasının öğrenmek istediği konulardır. Bütün dünyanın bildiği şeyleri tekrarladım.

ACABA SORAR MI?

Mahkemeye gelirken yoldaki düşüncelerini anlatan Akbaba, ‘Acaba çocuğumun nasıl şehit düştüğünü, kaç çocuğu olduğunu, neler çektiğimi sorar mı?’ diye. Bunları sormanızı beklerdim” diye konuştu.

BERAAT ETTİ

Duruşmaya katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın avukatı şikayet dilekçesini sehven gönderdiklerini söyledi. Mahkeme Pakize Akbaba hakkında suçun unsurları oluşmadığı için beraat kararı verdi. Karar alkışlarla karşılandı. Şehit Anaları Derneği Başkanı Pakize Akbaba’nın aldığı beraat kararı sosyal medyada da gündem oldu. Yapılan yorumlarda Cumhurbaşkanının bir şehit anasını hakaret suçuyla dava açmasına tepkiler vardı.

Cemal Kaşıkçı cinayetinde yeni gelişme: İki eski Twitter çalışanı Suudi Arabistan’a bilgi sızdırmış

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder