8 Kasım 2019 Cuma

Kimseye Derdimi Anlatamıyorum

6 Mart 2016 günü kısa dönem askerlik vazifemi yapmak üzere özel bir şirkete ait yurttaki yönetim memurluğu görevimden ayrıldım. 18 Mart’ta acemi birliğime teslim oldum. 28 günlük acemi birliğinden sonra asil vazife yerime İstanbul’a 16 Nisan’da teslim oldum. Ülkemize yapılan alçak darbe girişimde askerliğimi yaptığım birlikteydim ve görev saatim akşam 7 ile sabah 7 arası olduğu için darbe esnasında görev yerimdeydim. Birlik olarak hazır kıta sabaha kadar herkes görevindeydi. Fakat en ufak bir kalkışma olmadı birliğin dışına bir kişi bile çıkmadı ve darbe girişimini bu şekilde atlattık.
8 Eylül gibi terhis olup bayram arifesi olması dolayısıyla bayramı eşimin annesinin evinde geçirmeye karar verdik. Bayramda çalıştığım iş yerine uğradım fakat kimse kalmamış, tüm şirkete devlet el koymuş ve yöneticileri tutuklamışlardı. Teröre destek vermekle suçlanıyorlardı, inanamadım. Çünkü tanıdığım kadarıyla karıncayı bile incitmeyecek kadar hassas yaşayan insanlardı. Şirkette çalışan herkese aynı muameleyi yapıyorlardı ve vatan haini diye suçluyorlardı. Komşusu, ev sahibi, ailesi herkes aynı şekilde davranıyordu. Evimizde kalamadık ve tekrar eşimin ailesine geldik. Artık bir işim yoktu, iş yerim de yoktu hatta çalıştığım iş yerinden dolayı sigortalı bir işe bile başvuramıyordum, kimse çalıştırmak istemiyordu. Tam bir ay boyunca iş aradım ve bulamadım. Bir sabah bizim de evimize terörle mücadele polisleri gelmiş ve bizi aramışlar. Sadece bir şirkette çalıştım diye evimizi aramışlar, her yer darmadağın olmuş. Hiçbir şey bulamadan ayrılmışlar ve bizi evde bulamayınca eşimin evine sivil polisleri göndermişler. Onlarda evin her tarafını aramışlar bir şey bulamadan ayrılmışlar. Artık eşimin ailesine de gidemiyorduk. Gidip teslim de olamazdık çünkü gidenlerin başına ne geldiğini kimse bilmiyor. Şu an ne yapacağımızı bilmiyorum. Maddi manevi çok perişan bir haldeyim. Ailemle aylardır görüşemiyorum, kimseye derdimi anlatamıyorum. Belki sesimi duyururum diye bu mektubu yazıyorum, bir çözüm bulunması sesimizin duyulması dileğiyle…

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/11/08/kimseye-derdimi-anlatamiyorum/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder