5 Kasım 2019 Salı

Zor Zamanlar Geçiriyoruz

Merhaba ben Ayşe, üç çocuk sahibiyim, ev hanımıyım, eşim özel bir kolejde öğretmendi. 15 Temmuzda okulu kapatıldı ve işsiz kaldı. İş arıyor, öğretmenliğini yapacak ama yapamıyor çünkü lisansı iptal oldu 22 yıllık emeğini sildiler. Başka iş bulmaya çalışıyor fakat bulamıyor çünkü bu kolejde çalıştığı için kimse işe almıyor. Şu an kayınvalidemin yanında kalıyoruz onun emekli maaşıyla geçinmeye çalışıyoruz. İki çocuğumu da dershaneye göndermem gerekiyor fakat gönderemiyorum, kızım üniversite sınavına hazırlanıyor, oğlum ise lise sınavına hazırlanıyor kendileri çalışmaya çalışıyorlar. En küçük çocuğumu da anaokuluna gönderecektim ama eşim çalışamadığı için okul masraflarından gönderemedim.
Şuan hayat mücadelesi vermeye çalışıyoruz. Bunun yanında 15 Temmuzdan bir süre sonra da babam tutuklandı sebep olarak da bir derneğe yardım ettiği gösterildi. Sonra delil yetersizliğinden çıktı ama emekli maaşına el konuldu, şu an zor durumda. Yaşlı olduğu için de iş de bulamıyor. Şu an ailem de, biz de zor zamanlar geçiriyoruz. Bizden daha zor durumda olanlar da var sesimizi duymanızı istiyoruz.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/11/06/zor-zamanlar-geciriyoruz/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder