8 Kasım 2019 Cuma

Otizmli çocukların yuhalandığı okul müdürü açığa alındı

Aksaray’da otizmli çocukların yuhalandığı Mehmetçik İlkokulu Müdürü Kuddusi Kurt açığa alındı. Bakanlık olayla ilgili soruşturma başlatıp şehre müfettiş gönderdi.

BOLD – Aksaray’da bulunan Merkez Mehmetçik İlkokulu’nda veliler, okulda eğitim gören otizmli öğrencilerin sınıflarının kapatılmasını talep etti. Okulun çıkış saatinde bir araya gelen veliler, otizmli çocukları yuhaladı. Olayın basında yer alması sonrası Millî Eğitim Bakanlığı okul müdürü Kuddusi Kurt’u açığa aldı.

MÜFETTİŞ GÖNDERİLDİ

Millî Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, okul müdürünün açığa alınmasının ardından yaptığı açıklamada, “Ankara’dan Aksaray’a müfettiş gönderdik. Otizmli çocuklarımız için yeni bir çalışma başlatıyoruz. Kaynaştırma değil bütünleştirmeyi amaçlıyoruz” dedi.

BAKANLIK OLAYI ÖNCEDEN BİLİYORMUŞ

Konuyu basına düşmeden bildiklerini belirten Bakan Selçuk, “Okulla ilgili tedbirlerimizi almış ve girişimlerimizi başlatmıştık. Okul yönetimi ve okulda o yazıların olduğu bölgelerin düzenlenmesiyle ilgili tedbirlerimizi henüz basına düşmeden almıştık. Konunun açığa kavuşması için de Ankara’dan bir müfettiş grubunu Aksaray’a yönlendirdik. Soruşturma sürecini başlatmış olduk. Velilerimiz müsterih olsunlar. Hiçbir çocuğumuzun eğitim hakkından mahrum kalmasına ve ayrımcılığa uğramasına asla müsaade etmeyiz” dedi.

Halime Gülsu: Bir gün beni bu yatakta ölü bulabilirsiniz

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder