27 Ağustos 2020 Perşembe

Şevket Çoruh’tan kavuk açıklaması: Tüm emekçiler adına kabul ediyorum

Türk tiyatrosunun geleneksel simgelerinden biri olan ve bugüne kadar birçok önemli isim tarafından taşınan kavuğu devralacak olan Şevket Çoruh “Bunu tiyatro emekçileri adına kabul ediyorum.”dedi.

BOLD – 20 Eylül’de kavuğu şimdiki sahibi Rasim Öztekin’den devralacak Çoruh “Resmî makamlar tarafından bir başımıza bırakılmışken bizi yine sarıp sarmalayan, yalnız olmadığımızı hatırlatan ustalarımız oldu.” sözleriyle tiyatronun içinde bulunduğu zorluklara dikkat çekti.

ŞEVKET ÇORUH’TAN DAYANIŞMA VURGUSU

“Rasim Öztekin’e geçen “kavuk”un bana devredileceğini bugün gururla öğrendim” diyen Şevket Çoruh’un koronavirüs salgını sırasında yaşadıkları güçlüklere ve devletin bu konudaki duyarsızlığına da değindiği açıklamasının tamamı şöyle:

“Kişisel çabalarımızla doğurup seyirci ve meslektaşlarımızın desteği sayesinde büyüttüğümüz yolculuğun, kendi küçük etkisi büyük bir virüs marifetiyle sekteye uğradığı bugünlerde, resmî makamlar tarafından bir başımıza bırakılmışken bizi yine sarıp sarmalayan, yalnız olmadığımızı hatırlatan ustalarımız oldu.

Geleneksel tiyatromuzu temsil eden, Kel Hasan Efendi’den İsmail Dümbüllü’ye, ondan Münir Özkul’a, Ferhan Şensoy’a ve Rasim Öztekin’e geçen “kavuk”un bana devredileceğini bugün gururla öğrendim. Bu onuru, tüm ustalarım ve her şeye “rağmen” tiyatro yapmaktan vazgeçmeyen tüm tiyatro emekçileri adına kabul ediyorum. Bu emaneti benden sonra taşıyacak ve tiyatroyu yaşatmak için çalışacak meslektaşımla buluşana kadar; yaşasın sanat, yaşasın tiyatro, yaşasın insan..!”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder