19 Aralık 2020 Cumartesi

Eren Erdem’den Özlem Zengin’e cevap: Ben de çıplak arandım

Türkiye’de çıplak aramanın üzerini örtmeye çalışan AKP Grup Başkanvekili Özlem Zengin’e bir tepki de Eren Erdem’den geldi. İnsan onurunu rencide eden uygulamanın Türkiye’de devam ettiğinin altını çizen Erdem bir de ifşada bulunarak “Ben de çıplak arandım” dedi.

BOLD – Çıplak aramaya tepkiler çığ gibi büyürken, “Türkiye’de çıplak arama yok” diyen AKP Grup Başkanvekili Özlem Zengin’e CHP’li Eren Erdem’den tepki geldi. Zengin’i tüm Türkiye’den özür dilemeye çağıran Erdem kendisinin de çıplak arama mağduru olduğunu açıkladı.

EREN ERDEM DE “YOK” DENİLEN ÇIPLAK ARAMANIN MAĞDURU

Eren Erdem, Tele 1’de canlı yayınlanan 5. Boyut programında dikkat çeken açıklamalar yaptı. Çıplak aranan kadınların yanı sıra erkeklerin de çıplak aramanın mağduru olduğuna dikkat çeken Erdem “Ben de çıplak arandım. Buradan kendisine söylüyorum. Ve birçok kişi, birçok kişi değil, cezaevine giren herkes çıplak aranıyor. İnsan haklarına aykırı bir şekilde, AİHM kararlarına rağmen mevzuatta yer alan bu uygulama, insan onurunu rencide eden bu uygulama halen yapılıyor.” dedi.

“YAZIKLAR OLSUN ÖZLEM ZENGİN’E”

AKP’den gelen inkarcı anlayış için “Böylesine aleni bir meseleyi bile inkar edebilecek kadar gerçekle bağları kopmuş bir anlayış” ifadesini kullanan Erdem, Zengin’i Türkiye’den özür dilemeye davet etti. “Ben kendisini Türkiye’den özür dilemeye çağırıyorum. Ben de cezaevinde çıplak arandım. Silivri Yüksek Güvenlikli F Tipi Cezaevinde 500 gün geçirdim tek kişilik 8 metrekarelik bir hücrede. Halen o davada yargılamam devam ediyor. Ve cezaevi girişinde ben de çıplak arandım. Yazıklar olsun diyorum ben Özlem Zengin’e!” ifadelerini kullandı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder