5 Haziran 2020 Cuma

Meral Akşener: Enis Berberoğlu’ndan terörist çıkmaz

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, CHP Milletvekili Enis Berberoğlu’nun milletvekilliğinin düşürülerek tutuklanmasıyla ilgili konuştu. Akşener, “Bu doğru değil; Enis’ten terörist çıkarılamaz” ifadesini kullandı. Akşener, HDP’li iki vekilin tutuklanmasına ise değinmedi.

BOLD – CHP’li Berberoğlu ile telefonda görüştüğünü belirten Akşener, “Enis’i aradım, ‘Ben yatar çıkarım demokrasiye bir katkım olacaksa hiç kimse üzülmesin. Bu da geçer yahu’ dedi” diye konuştu.

İsmail Küçükkaya’nın Fox TV’de yayınlanan Çalar Saat programında konuşan Akşener,  Berberoğlu’nun tutuklanmasıyla ilgili şunları söyledi:

ENİS’İN TERÖRİST OLMAYACAĞININ KANITI

“Enis eşimle aynı okulda okudu. Kendisini tanıyorum, önemli bir gazeteci. Enis’in teröristlikle casuslukla suçlanmasını doğru bulmuyorum. Eğer siz Enis Berberoğlu’na çalıştığı gazeteler üzerinden bakarsanız, asla bir toz zerresi kadar bir şey bulamazsınız. Şu meşhur TIR’larla ilgili konu. Ben o gün MHP’deydim. O gün bir arkadaşımız açık bir beyanda bulundu. Bugün o arkadaşımız AKP milletvekili. Ben Enis’i aradım, ‘Ben yatarım çıkarım, demokrasiye katkısı olacaksa. Bu da geçer’ dedi. Bu da Enis’in terörist olamayacağının kanıtı.”

ALDIĞIMIZ BİLGİLER ÇOK OLUMSUZ

Akşener, canlı yayında Suriye’yle ilgili ise olumsuz bilgilerin geldiğini söyledi.  Akşener şunları söyledi: “Aldığımız bilgiler çok olumsuz. Suriye’de Jefry James’in Barzani ve PYD,PKK ile bir devletçiğe gidildiğine dair bilgiler geliyor. Biz dün bununla ilgili araştırma önergesi verdik ama kabul edilmedi. Rusya ile Suriye’ye yönelik bir ateşkes anlaşması yapılmış beraber devriye yapılacaktı. Buna yönelik de olumsuz bilgiler geliyor. Libya’da da burada nasıl söylerim bilemiyorum ama Libya petrolünün orada da bizim çocuklarımızın bir görev sahibi olduklarına yönelik bilgiler aldık. Ancak bu kibarlıkta söyleyeyim. Trump gitti İncil salladı. Daha sonra, ‘Polislere ayaktan vurmayı öğretmeliyiz’ dedi. Karşıyı şeytanlaştırmaya çalışıyor. Biz de de durum aynı. Seçim kazanmak üzerinden değerlerimiz üzerinden vatandaşı çarpıştırdıkça o değerlerin içini boşalttınız.

ALGORİTMA ÇÖKTÜ

Gardiyanlar yazmış bizim halimizi kimse sormuyor. Biz hep karantinadayız. 3600’de herkes sayılıyor ama biz sayılmıyoruz diyorlar. Toplumun bu sorunlarını çözmek için yan yana gelmek gerekirken siz onu ona çarpıştırın. Bakın bu algoritma çöktü. Şimdi ekonomi ve koronayı bir araya koyduğunuz zaman bu algoritma çöktü.”

Erdoğan’dan Yargıtay’a yeni başsavcı, kendine iki yeni başdanışman

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder