23 Haziran 2021 Çarşamba

Fatih Tezcan: Tam siper yatın lağım patlayacak

AKP’ye yakınlığı ile bilinen Fatih Tezcan, sosyal medya hesabından yayınladığı videoda Sedat Peker’in ortaya saçtığı iddiaların buzdağının görünen kısmı olduğunu söyledi. AKP içerisinde fırtınalar koptuğunu belirten Tezcan, “Siz daha hiçbir şey bilmiyorsunuz, Sedat Peker hiçbir şey konuşmadı. Lağım bir gün patlar” dedi.  

BOLD – AKP’ye yakınlığıyla bilinen gazeteci Fatih Tezcan’dan oldukça iddialı bir çıkış geldi. Twitter’daki profiline ‘Enayi’ yazan Tezcan “Siz daha hiçbir şey bilmiyorsunuz, Sedat Peker hiçbir şey konuşmadı” dedi.

“BU LAĞIM BİR GÜN PATLARSA”

Sedat Peker’in ortaya attığı iddiaları pekiştirmek adına yayınladığı telefon görüşmelerinde adı geçen Fatih Tezcan’dan yeni bir açıklama geldi. Tezcan videoda “Siz daha hiçbir şey bilmiyorsunuz, Sedat Peker hiçbir şey konuşmadı” ifadelerini kullandı. Tezcan, takipçileri için çektiği videoda şunları söyledi:

“Şu anda buzdağının görünen kısmı konuşuluyor. Ben merak ediyorum bundan 6 ay sonra ne konuşulacak. Veyis Ateş 10 milyon euro istedi mi istemedi mi? Bilmem ama bildiğim bir şey var. Ben niye kaçtım zannediyorsunuz. Niye sizden para dileniyorum zannediyorsunuz. Ben yukarıda boran koptuğunu gördüm. Dedim ki tam siper yat. Çünkü bu kadar lağım bir gün bir patlarsa siz daha hiçbir şey bilmiyorsunuz. Sedat Peker daha hiçbir şey konuşmadı. Bugün ayın 22’si diyeceksiniz ki Fatih Tezcan demişti bunu. Vallahi diyeceksiniz. Ama ben patlatmam.”

 

 

OHAL Komisyonu güvenilirliğini yitirdi kararları yok sayılmalı

Fatih Tezcan: Tam siper yatın lağım patlayacak yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder