21 Haziran 2021 Pazartesi

Yılmaz Özdil ve Uğur Dündar’ın SBK kavgası: Mezarıma gelmeyeceksin!

Gazeteciler Yılmaz Özdil ve Uğur Dündar Sezgin Baran Korkmaz konusunda canlı yayında kavga etti. Uğur Dündar, TELE 1’in Korkmaz’ın finanse ettiğini ima eden Özdil’e “karşıma çıkarsan çok fena yaparım” dedi.

BOLD – Sözcü gazetesi yazarları Yılmaz Özdil ve Uğur Dündar canlı yayında Sezgin Baran Korkmaz yüzünden kavga etti.

Özdil’in sosyal medyadan Sezgin Baran Korkmaz’la ilgili yaptığı TELE 1 imalı paylaşım, yayında olan Uğur Dündar’ı çileden çıkardı.

Uğur Dündar’ı hedefe koyan Özdil, “Dürüst ve güvenilir (!) araştırmacı gazetecilerin SBK (Sezgin Baran Korkmaz) aşına su katmak istemem ama, SBK’nın kafakola aldığı gazetecilerin listesi ABD’de açılan davanın iddianamesinde yazıyor… Kimlere televizyon kanalı kurdurdukları bile orada yazıyor! SBK’nın kafakola aldığı gazetecileri, kime hangi televizyonu kurdurduklarını biliyorum ama söylemem demedim, aksine açık açık söylüyorum, ABD’deki iddianamede yazıyor… Dürüst ve güvenilir (!) araştırmacı gazeteciler niye bu mevzudan hiç bahsetmiyor diye soruyorum?” ifadelerini kullandı.

YAZIKLAR OLSUN!

Özdil’in alaycı ifadeleri ve TELE 1 imasına usta gazeteci canlı yayında cevap verdi. Dündar, kendisini en yakından tanıyan isimlerden birinin Özdil olduğunu ifade ederek, “Biri bana Yılmaz Özdil’i sorsa ‘Yılmaz pis bir işe bulaşmaz’ derim… Yılmaz’a da yazıklar olsun… Bitti benim için artık. Çok namuslu bir iş yapmışız, tebrik etmesi gerekirken imalı çamur. Yazıklar olsun. Yılmaz’ın bu açıklamayı yapması Benim hayatımda yediğim en ağır hançerlerden biridir. Benim cenazeme gelmeyeceksin, utan yazıklar olsun, yerin dibine gir karşıma çıkarsan çok fena yaparım.” dedi.

TELE 1’deki yayın sürerken Özdil, “SBK iddianamesinde yazılanları sordum, TELE 1’de değerli ağabeyim Uğur Dündar’la Tuncay Mollaveisoğlu beni eleştiriyor, sormayayım o halde…” ifadelerini kullandı.

NASIL GİTTİ ELİN!

Özdile cevap veren Uğur Dündar, “Açık açık yazacaksın, sen benim ne kadar namuslu olduğumu bilen 2-3 kişiden birisin, sen nasıl ima yollu da olsa çamur atmaya yeltenirsin… Kötü kalpli. Nedenini de biliyorum, İsmail Saymaz’a takmış… Nasıl gitti elin o tweete, nasıl yazabildin onları” diye konuştu.

Dündar, Özdil’in kendisine “değerli ağabeyim” diye mesaj attığını da hatırlatarak, “Değerli ağabeyim deme sen artık değersiz Yılmaz’sın” dedi.

7/24 müzik hariç her şeyi çalıyorlar

 

Yılmaz Özdil ve Uğur Dündar’ın SBK kavgası: Mezarıma gelmeyeceksin! yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder