27 Temmuz 2021 Salı

Reisin attığı çaylar Rizelilere soruldu: Her yer zaten çay!

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Rizeli selzedelere çay fırlatması hemşerilerine soruldu. Erdoğan’ın çay atmasına “Rizelilerinin evinin her yeri çay zaten” diye tepki gösteren de var, “Reis ne yaparsa doğrudur” diyerek destek veren de.

BOLD – Sokak Kedisi adlı YouTube kanalı Rize sokaklarında Erdoğan’ın çay fırlatmasını sordu. İlginç tepkiler alan sunucu Rizeliler karşısında bazen zor anlar yaşadı.

İşte o tepkiler:

  • Rizelinin evinin her yeri çay zaten.
  • Ben almam çayı. Uygun değildir yani. Atsa da almam. Kınadım onu. İyi bir şey değil yani.
  • Neyin çayını dağıtıyorsun. Asla oy vermeyi düşünmüyorum.
  • Reisi hepimiz çok seviyorduk ama yavaş yavaş her şeyi kaybetti. Rize merkezde öyle yani.
  • Rize de çay yok mu ki çay fırlatıyor milletin kafasına?
  • Çayın atılması çok saçma. O videoyu izledim. Halka atar gibi değil köpeğe atar gibi atıyor. Çok sıkıldık kendisinden yeni insanlar istiyoruz. Çay atmak yerine iş versinler. Birçok genç yurtdışına kaçmak istiyor. Kendi baba ocağında bile yoğun güvenlik altında konuşması her şeyi gösteriyor. Baba ocağındakilere bile güvenmiyor.
  • 2002 yılından beri Reise oy veriyorum ama artık açıkları çıkmaya başladı.
  • Aşağılayıcı olduğunu düşünüyorum.
  • Ben seçimde konuşacağım.
  • Reis ne yaparsa doğrudur. İkramdır sonuçta.

 

Reisin attığı çaylar Rizelilere soruldu: Her yer zaten çay! yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder