31 Temmuz 2021 Cumartesi

Suriyeli gencin cevabı herkesi susturdu: Onlar saraylarda en güzel yemeklerini yerler, siz de birbirinizi

Kayseri’de Afgan ve Suriyeliler üzerinden yaşanan göçmen tartışmalarıyla ilgili sokak röportajında kavgaya tutuşan vatandaşlara Suriyeli genç ders gibi sözler sarf etti. Suriyeli olduğu belirtilen kişi,  “Onlar saraylarda en güzel yemeklerini yerler siz de birbirinizi yersiniz” dedi.

BOLD – İlave TV adlı YouTube kanalı Kayseri sokaklarında vatandaşlarla röportaj yaptı. Kayserili vatandaşlılar AKP hükumetine ilginç tepkiler verdi.

Sokak röportajında farklı görüşleri savunan vatandaşların tartışması sırasında konuşan Suriyeli bir kişinin, “Onlar Saraylarda en güzel yemeklerini yerler siz de birbirinizi yersiniz. Ben Suriyeli. Çok iyi Türkiye” ifadesini kullanması dikkat çekti.

İlave TV’nin Youtube hesabından yayınlanan sokak röportajındaki bazı tepkiler şöyle:

  • Köpek gibi pişmanım. Bundan sonra trilyon verseler AKP’ye oy vermem.
  • AKP’ye oy virdim. Virmez olaydım ellerim kırılsın.
  • Merkez Bankası’nı soydu soğana çevirdi ya.
  • Diyor ki oradan Ankara’dan açıklama yapıyor. Suriyeliler olmasa ekonomi batarmış. Utanmaz adam. Sen ahlaksız adam.
  • Bolu Belediye Başkanına teşekkür ediyorum. Haseki gibi yalaka değil.
  • Alyansımı bozdurup faturamı ödüyorsam onlarda benim ülkemde jöleyi sürüp şuraya geçip bana sapıklık yapamaz arkadaş.
  • 2023’te Z kuşağı AKP’nin fişini çekecek çekecek. AKP bitti.

 

Suriyeli gencin cevabı herkesi susturdu: Onlar saraylarda en güzel yemeklerini yerler, siz de birbirinizi yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder