6 Eylül 2019 Cuma

Bale: Real Madrid formasını giymekten çok mutlu değilim

Real Madrid’in yaz transfer döneminde yollarını ayırmak istediği Gareth Bale, takımda kaldı. Yıldız futbolcu ise çok tartışılacak açıklamalar yaptı.

BOLD – Real Madrid’in gözden düşen yıldızı Bale, Sky Sports’a yaptığı açıklamada, “Burada günah keçisi ilan edildim ve bu konuda adil davranıldığından şüphelerim var. Geçen sezonun sonuna doğru sadece ben değil, takım da zor zamanlar geçirdi. Yeni sezonda Real Madrid forması giymekten çok mutlu olduğumu söyleyemem, ancak ben profesyonelim ve hem kulübüm, hem de milli takım için elimden gelen her şeyi yapıyorum.” ifadelerini kullandı.

KARGAŞANIN DEVAM EDECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

Yıldız futbolcu bu sıkıntıları Real Madrid kulübü ile çözmelerini gerektiğini vurgulayarak “Dürüst olmak gerekirse bu kargaşanın devam edeceğini düşünüyorum. Bu durumu, Real Madrid ile benim aramda konuşarak çözmemiz gerekiyor.” dedi.

ZİDANE İSTEMEDİĞİNİ AÇIKLAMIŞTI

Real Madrid’te yeni bir yapılanmaya gideceğini söyleyerek ikinci kez takımın başına gelen Zinedine Zidane, yaz transfer dönemi sırasında, Gareth Bale’ın takımdan ayrılmasını beklediğini söylemişti. Ancak yaz döneminde Gallerli oyuncu takımda kaldı ve sözleşmesi de 2022 yılına kadar devam ediyor. Real’in 300 milyon euro harcamasına karşılık sezona istediği gibi başlamaması da Bale’ın durumunun daha fazla gündeme gelmesine neden oluyor.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder