7 Eylül 2019 Cumartesi

“Kadınlar benim malım” diyen Ali Ağaoğlu’na yargıdan güzel haber!

“Kadınlar benim malım” sözlerine yargıdan destek bulan müteahhit Ali Ağaoğlu’nun eski Milletvekili Tur Yıldız Biçer’e taciz içeren sözleri hakkında da “uzlaşma” kararı çıktı.

BOLD – AKP döneminin inşaat zengini Ali Ağaoğlu’nun “Kadınlar benim malım” sözleri hakkında ‘kovuşturmaya gerek yoktur’ kararı verildi.

Kadını aşağılayan bu sözleri Manisa Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunarak yargıya taşıyan eski CHP Manisa Milletvekili Tur Yıldız Biçer’e ise Ağaoğlu’ndan yine benzer seviyesizlikte bir tepki gelmişti. Ağaoğlu, “Dava açan hanımefendiyi eve bekliyorum” diyerek sözlü tacizde bulunmuştu.

KADINA YÖNELİK ŞİDDET

Mahkeme bu tacizle ilgili de “uzlaşma bürosuna gönderilme” kararı verdi. Birgün gazetesinden Gökay Başcan’ın haberine göre Biçer, uzlaşmayı kabul etmedi. Kadına yönelik şiddetin arkasında bu söylemlerin yattığını vurguladı.

“Ölümlerin arkasında bunları sebep gördüğüm için ben bu şiddetle uzlaşmayacağım. Bu barbarlıkla, bu toplumsal cinsiyet eşitliğine inanmayan hasta zihniyetle uzlaşmayacağım. Kimse kimsenin malı değildir. Bu yüzden şiddetle uzlaşmadım” dedi.

 

Vatandaşın “Demirel dönemini bile arattırdınız” tepkisine Erdoğan kızdı: “Sen de cevap veremedin mi”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder