7 Eylül 2019 Cumartesi

“İstanbul Büyükşehirde Türkiye’ye örnek bir düzelme olacak”

Ekrem İmamoğlu, Yenikapı’da açtığı israf sergisindeki araçların hepsinin ihtiyaç fazlası olduğunu belirtti. Belediyedeki dönüşüme de vurgu yaptı. “Bir düzelme dönemi olacak” dedi.

BOLD – İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, okulların açılmasıyla ilgili yapılan düzenlemeleri açıkladı. İmamoğlu’nun gündeminde Yenikapı’da sergilenen araçlar vardı. “Bu araçların hepsi ihtiyaç fazlası. Buraya toplanması kamu zararı falan değil. İlgili firmalar gelip araçları buradan alacak” diye konuştu.

Belediyedeki son gelişmelere de değinen İmamoğlu’nun şunları anlattı:

ÇOK TİTİZ DAVRANACAĞIZ
  • En güncel konu fakirlik ne yazık ki. Biz sosyal politikalarımızı, açlık sınırı altında geliri olan ailelerimize yardım ulaştıran bir dönemi başlatacağız.
  • Kreş imalatlarımız başlıyor. Bu israfla hayatın önceliklerine, kadına, çocuğa, yoksulluğa dönük işlere ayıracağız.
  • Kaynaklarımızı iyi kullanma konusunda çok titiz davranacağız.
  • Bazı işler yapılmış ama yanlış yapılmış. Bazı yapıların yerine doğru işler yapılsaydı çok farklı eserler ortaya çıkardı.
KAYNAKLAR DOĞRU YÖNETİLİRSE…
  • İstanbul’un kaynakları doğru yönetilmesi Türkiye’nin işini kolaylaştırır.
  • Kıyafetle ilgili ihalemizde aynı sayıda değil bakın, bir yıl sonra daha yüksek sayıda ürün almamıza rağmen 10 yerine 5 lira ödedik.
  • Topluma ne kadar tasarruf ettik, hangi işleri önceledik bunları göstereceğiz. İhale sürecinde bir devrim yaratacağız.
  • (Belediyeden çıkarılan işçilerle ilgili) Ben 18 gün oradaydım, bir kişiyi bile işe aldırmadım. Arkadaşlarım bana gönüllü destek verdiler. Kısa süre içinde bu kadar insan neden işe alınır? Biz kim olduğuna bakamayız. Biz diyoruz ki bir bilgi bankamız olacak, bir kariyer nasıl yönetilir, toplumda iş iskan nasıl tespit edilir bunun çalışmasını yapıyoruz. ‘Gene başvurunuzu yapın değerlendireceğiz’ dedim.
TÜRKİYE’YE ÖRNEK HAMLELER
  • Bir düzelme dönemi olacak. Bizim İstanbul’da yapacağız her hamle Türkiye için örnek olmak zorunda. İstanbul lokomotif bir şehirdir. Tabii ki siyasiler bunları malzeme olarak kullanacak. Ben onların bir çoğunu tanıyorum, nasıl acımasız olduklarını, geçmişlerini, kimin nasıl vicdansız davrandığını, nasıl tek bir yöne hizmet ettiklerini biliyorum. Bana vicdanı ve aklı öğretmeye kalkmasınlar.

“Kadınlar benim malım” diyen Ali Ağaoğlu’na yargıdan güzel haber!

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder