3 Ekim 2019 Perşembe

Bilal Erdoğan: Askere ‘er’ olarak gitmek istedim, babam ‘bedelli yap’ dedi

İtalya’da doktora yaptığı okulun duvarlarına ‘Katil Erdoğan’ yazıldığını söyleyen Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın oğlu Bilal Erdoğan, “Oğlu olmayı ben seçmedim” dedi.

BOLD – AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın oğlu Bilal Erdoğan, CNN Türk’te yayınlanan Ahmet Hakan’ın sunduğu Tarafsız Bölge’ye konuk oldu. Bilal Erdoğan, İtalya’da doktora yaptığı sırada bazı PKK sempatizanlarının, okuduğu okulun duvarlarına ‘Katil Erdoğan’ yazdığını söyledi.

Okul için yük olmaya başladığını söyleyen Bilal Erdoğan, bu yüzden doktorayı bırakmayı da düşündüğünü söyledi. Başına gelmeyen kalmadığını anlatan Erdoğan, “Cumhurbaşkanının oğlu olmayı ben seçmedim” diye konuştu.

HAKKINI KULLAN

Bilal Erdoğan çok eleştirilen ve tartışılan bedelli askerliği ile ilgili de konuştu. Bilal Erdoğan, er olarak gitmek için babasına danıştığını, o dönem Başbakan olan Erdoğan’ın da ‘Hakkını kullan’ diyerek bedelli yapmasını tavsiye etiğini söyledi.

“Bakanlara ‘yapın dedik’ yaptılar! Devletin bir vakfın kasasına para aktarması imkânsız”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder