5 Ekim 2019 Cumartesi

Yasin ASLIYANIK – Sanki Rüyadayım

Turna olup uçmuştum, meçhulden bir diyara,
Annemin yüreğinde çırpındım, kanat olup.
Güller devşirdim, en derin aşktan uzaklara,
Heyecanla yollara düştüm, sanki bir meczup.
&
Vardık yepyeni dostlarla, masaldan ülkeye,
Dağlar bağrına taş basıp, yolları gözlemiş.
Asırlardır ne kederler gizlenmiş sineye,
Ağaçlar yıllarca durup,  baharı özlemiş.
&
Donuk binalar, ruhsuz mezar gibi bakıyor,
Sokaklar, caddeler; çağlar öncesi gibi sel.
Sanki rüyadayım, gözlerim hiç açılmıyor,
Uyansam artık, dokunsa da bir sihirli el.
&
Ve gözlerim süzüldü, asûde bir mekâna
İçinde çırpınıyordu uçmak için kuşlar.
Pervasız gönlüm râm oldu, aşkın şarabına
Kalblere işleniyordu  rengarenk nakışlar.
&
Geldim artık turna olup, meçhulden diyara,
Semanın bağrında çırpındım, yıldız olup.
Güller getirdim, en derin aşktan, bu toprağa,
Bitse de yollar hala heyecanım, bir meczup.
   07 ŞUBAT 2019

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/10/06/yasin-asliyanik-sanki-ruyadayim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder