28 Aralık 2019 Cumartesi

“Kanal İstanbul için referandum yapılmayacak”

Her konuda milli iradenin öncelikli olduğunu beyan eden AKP, Kanal İstanbul konusunda referandum yapmaktan kaçınıyor. AKP’li Naci Bostancı, Kanal İstanbul için referandum yapılmayacağını söyledi.

BOLD – İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun Kanal İstanbul için referandum yapılması gerektiği görüşüne AKP’den olumsuz yanıt geldi. AKP Grup Başkanı Naci Bostancı, Kanal İstanbul projesiyle ilgili referandum yapılmayacağını söyledi.

PROJELERİ HALKA SORALIM DİYE BİR EYLEM OLMAZ

Bostancı, DHA’ya yaptığı açıklamada, muhalefetin Kanal İstanbul’a itiraz etme hakkının bulunduğunu belirterek, ancak referandumun gündemde olmadığını ifade etti. Öyle bir gündemleri bulunmadığını söyleyen Bostancı, “‘Büyük projeleri halka soralım’ diye bir eylem olmaz. Başka bir mecra söz konusu olur. Yapacağımız önemli işler için halka gidersiniz ama bunun da maliyetleri vardır. Bizim sistem yapımız bu şekilde değil. Hükumetler yapar, hesabını da halka verir” dedi.

BOSTANCI, BİLİMSEL RAPORLAR İÇİN DEDİKODU DEDİ

İstanbul halkının da endişeli olduğu kanaatinde olmadığını belirten Bostancı, “Dedikodu ve söylentiler tarihin her döneminde çok çeşitli biçimlerde kullanılmıştır. Buna ilişkin literatürde çok iyi çalışmalar da var. Kanal İstanbul meselesini böyle dedikodu ve söylentiye yaslamak yerine gerçekçi bir şekilde tartışmanın muhalefetin de itirazlarını bu şekilde dile getirmesinin kendilerine de Türkiye’ye de faydalı olacağı kanaatindeyim. O raporlar dedikodu ve söylentiye girer” dedi.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder