10 Eylül 2021 Cuma

Erdoğan Bayraktar: 8 yıldır boğazımda bir düğüm var, Yüce Divan’a gitmekten korkmuyorum

17-25 Aralık soruşturması dosyasındaki tapelerin A’dan Z’ye kadar hepsinin doğru olduğunu itiraf eden dönemin Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, tarafsız bir savcının yargılaması sonrası Yüce Divan’a gitmekten korkmayacağını söyledi. Bayraktar, ” 8 yıldır boğazımda bir düğüm var. Ne içersem içeyim bunu yutamıyorum, sindiremiyorum içime” dedi.

BOLD – 17-25 Aralık döneminin Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, açıklamaları ile gündemi sarsmaya devam ediyor. Daha önce 17-25 Aralık soruşturmalarındaki kendisine ait olan tüm bilgi ve belgeleri kabul eden Bayraktar, yeni yaptığı açıklama ile de Yüce Divan’da yargılanmaktan korkmadığını kaydetti.

“YÜCE DİVAN’A GİTMEKTEN KORKMAM”

Gazeteci Fikret Bila, Bayraktar’la yaptığı görüşmeyi Halk TV’de katıldığı programda açıkladı. Bila, “Sayın Bayraktar iki nokta üzerinde duruyor. Birincisi; ‘Benim para pulla işim yok. İmar işleri yapmışsam, yasaya aykırıysa mahkeme iptal eder’ diyor. Yani ‘ben rüşvet almadım. Para almadım. Aynı kefede bir insan değilim. Bu benim için çok önemli. Benim 8 yıldır boğazımda bir düğüm var. Ne içersem içeyim bunu yutamıyorum, sindiremiyorum içime’ diyor. O nedenle bir tarafsız savcı istiyor. ‘Mutlaka bu dosya incelensin, eğer gerek görürlerse Yüce Divan’a gitmekten de korkmam’ diyor. Yani bunu bir onur meselesi haline getirdiğini ifade etti” dedi.

DOSYAMDA NE VARSA A’DAN Z’YE KADAR DOĞRU

Geçtiğimiz haftalarda Diken’den Altan Sancar’a da açıklamalarda bulunan Bayraktar, AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın kendisini hırsız çuvalının içine koyarak bakanlıktan attığını söylemiş, 17-25 Aralık soruşturmasındaki telefon kayıtlarının kendisine ait olduğunu kabul ederek, “Bende bir para yakalanmadı, öyle bir şey yok. Benim dosyamda ne varsa, hepsi doğrudur. Benim dosyamda ne varsa, hem tapeler doğrudur, hem teknik takip doğrudur hem de benim telefon konuşmalarım A’dan Z’ye kadar doğrudur. Onlarınkiler yanlış olabilir, benimkiler doğrudur” demişti.

ERDOĞAN’I İSTİFAYA DAVET ETMİŞTİ

17-25 Aralık yolsuzluk operasyonları sonrası 25 Aralık günü NTV canlı yayınına katılıp istifa eden ve dönemin Başbakanı Tayyip Erdoğan’ı da istifaya davet eden Bayraktar, “17 Aralık tarihinde yapılan operasyon dosyasında şahsımı rencide edecek veya izah edemeyeceğim hiçbir husus yok. Ancak Sayın Başbakan’ın istediği Bakanla çalışmak veya istediği bakanı görevden almak en tabi hakkıdır ve yetkisidir. Fakat ‘rüşvet ve yolsuzluk ifadelerinin bulunduğu bir operasyon sebebiyle istifa ediniz ve beni rahatlatacak deklarasyonu yayınlayınız’ şeklinde tarafıma baskı yapılmasını kabul etmiyorum. Etmiyorum çünkü, soruşturma dosyasında var olan ve onaylanan imar planlarının büyük bir bölümü Sayın Başbakan’ın onayıyla yapıldı. Bu minval üzere bakanlıktan ve milletvekilliğinden istifa ettiğimi açıklıyorum. Bu milleti ve vatanı rahatlatmak için Sayın Başbakan’ın istifa etmesi gerektiğine inandığımı ifade ediyor, yüce milletime saygılar sunuyorum” demişti.

 

 

İşçinin yürek burkan talebi: Öğlen yemeği yemesem…

Erdoğan Bayraktar: 8 yıldır boğazımda bir düğüm var, Yüce Divan’a gitmekten korkmuyorum yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder