10 Eylül 2021 Cuma

Sedat Peker’den “yeni ifşalar yolda” paylaşımı

Organize suç örgütü lideri Sedat Peker, yeni ses kaydı ve WhatsApp yazışmalarını ifşa edeceğini belirterek, “Önceleri gaza geldim söylediğim hiçbir şey değer görmedi. Toplum bu ses kayıtlarını ve Whatsapp yazışmalarını okumaya hazır mı bilmiyorum?” dedi.

BOLD – Organize suç örgütü lideri Sedat Peker, yeni ses kaydı ve WhatsApp yazışmalarını ifşa edeceğini söyledi. Daha önce yaptığı paylaşımların hak ettiği değeri görmediğini belirten Peker, yapacağı paylaşımlar arasında önemli davalara bakan mahkeme başkanlarının “sözcü milletvekilleri” ile yaptıkları görüşmelerin de kayıtlarının olacağını kaydetti.

HİÇBİRİ HAK ETTİĞİ DEĞERİ GÖRMEDİ

Peker, Twitter hesabından yaptığı paylaşımla, yargı bürokrasisi içindeki ilişkileri deşifre edeceğini öne sürdü. Peker bu konuda yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

“Tüm insanlar tatildeyken sizin gazınıza geldim, planımın dışına çıkıp o kadar önemli dosyaları paylaştım. Hiçbiri hak ettiği değeri görmedi. Mezardan babam çıksa artık onun da gazına gelmem. Ben neyi ne zaman yayınlayacağımı biliyorum. Ancak toplumumuz bu ses kayıtlarını dinlemeye, WhatsApp yazışmalarını okumaya hazır mı, bunu gerçekten bilmiyorum.

KARARLARIN KİMİN İSTEĞİYLE ÇIKTIĞINI ÖĞRENECEKSİNİZ

Sizler Türkiye’nin en önemli davalarına mahkemeler karar veriyor diye biliyorsunuz ya, mahkeme başkanlarının sözcü milletvekilleriyle yaptığı görüşmelerin ses kayıtlarını dinleyince kararların kimin isteğiyle çıktığını öğreneceksiniz. Şu an değil, çünkü bunları sizi eğlendirmek için paylaşmayacağım. Hedefe ulaşacağım.”

 

 

Bankalar kokuyu aldı, dolar yeni rekor kırdı

Sedat Peker’den “yeni ifşalar yolda” paylaşımı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder