2 Şubat 2019 Cumartesi

Aşırı Stresten Sütüm Kesildi Maalesef

Eşim yurt müdürüydü. 17 Ağustos günü sabahı, kapımız polisler tarafından çalındı. Evimizi aradılar eşime ve bana ait telefon bilgisayar gibi elektronik aletlerimizi aldılar. Eşimi sağlık kontrollerinden sonra şu anki ikamet ettiğimiz adresten yaklaşık 1200 km ötedeki eski çalıştığı ildeki terörle mücadele şubesine götürdüler. Tam 10 gün boyunca hakim karşısına çıkarılmadan nezarethanede bekletildiler. Nezarethanelerde 2 kişilik koğuşlarda 6 kişi kalmışlar.

10 gün boyunca yerde yatmak zorunda kalmışlar. İlk birkaç gün avukatla dahi görüştürmediler. Biz ise bu süre içerisinde çok zor günler geçirdik. Tabi hiç bir suçumuz olmadan eşim bir anda gözaltına alınınca iş düzenimiz aile hayatımız her şeyimiz bozuldu. Yeni doğum yapmıştım aşırı stresten sütüm kesildi maalesef. Eşim kötü nezarethane şartlarından dolayı zayıf düştü. İğneyle hakim karşısına çıktı. Hakim bize yapılan iftiralar (devleti ele geçirmek, terör örgütüne üye olmak, darbe yapmak) ile tutuklu yargılanmak üzere cezaevine gönderildi.

8 aylık çocuğumla bir başımıza kaldık. Eşimi 1200 km öteye götürdükleri için biz geride çare

siz kalakaldık. Görüşler her hafta oluyor ama eşimin hapis olduğu yer şimdiki ikametimize çok uzak olduğu için çocuğumu götüremiyorum. Eşim çocuğundan, çocuğum babasından, ben eşimden bir hiç uğruna ayrıyız.



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/02/asiri-stresten-sutum-kesildi-maalesef/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder