2 Şubat 2019 Cumartesi

KHK Zulmü

Merhaba,

Ben bir kamu görevlisi iken, 15 Temmuz 2016 tarihli darbe girişimi sonrası ilan edilen OHAL sonrası çıkarılan bir KHK ile kamu görevinden hiçbir sebep gösterilmeden hakkımda adli ve idari bir soruşturma dahi yapılmadan kamu görevinden çıkarıldım.

Türkiye’de yaklaşık 30 yıldan bu yana Türk polis teşkilatının şerefli bir mensubu olarak anayasa ve yasalara bağlı olarak yasaların bana verdiği yetkileri kullanarak, adil tarafsız ve dürüst bir şekilde görev yapmaya çalıştım. Her zaman insan haklarına saygılı ve insanlar arasında ayırım yapmadan mesleğimin onuruna yakışır bir şekilde davranış sergiledim. Mesleğimin son 15 yılını terörle mücadele yaparak geçirdim. Amirlerim tarafından da bu tutum ve davranışlarımdan dolayı taltif ve takdirlerle ödüllendirildim. Çalışma ve mesai arkadaşlarım tarafından sevilen ve sayılan biri olarak muamele gördüm.

Ne yazık ki 15 Temmuz 2016 günü Türkiye’de yapılan Hain darbe teşebbüsü sonrası 21 Temmuz 2016 da ohal ilan edilmiş bu çerçevede birçok KHK çıkarılmış bu KHK’lardan birinde de benim ismim doğrudan yazılarak iddia edilen FETÖ/PYD isimli örgüte aidiyetim iltisakım ve irtibatım olduğu gerekçesiyle kamu

görevinden kesin olarak çıkarıldım. Bu şekilde KHK ismim açık bir şekilde zikredilerek ve bu karar Resmi Gazetede yayınlanarak, hiçbir mahkeme kararı olmadan bütün bir toplumun ulaşabileceği şekilde terör örgütü üyesi olduğum ilan edilmiştir.

Basından öğrendiğim kadarıyla bu yapıya ait gerekçelerden hiç biri bende bulunmamaktadır. Ben yıllarca ülkem için çalışmış ve terör örgütleriyle başarılı bir şekilde mücadele etmiş bir emniyet mensubu olarak bir terör örgütüyle nasıl irtibatım olabilir. Şerefli bir emniyet mensubu olarak yapılan bu muamele beni ve ailemi derinden üzmüştür. Çevremdeki tanıdığım insanlar, arkadaş guruplarım, komşular, aile yakınlarım ve beni tanıyan insanlar tarafından bana karşı bir suçlu muamelesine tabi tutuldum. İşimden oldum, ailemi geçindirecek bir iş dahi bulamadım. İş için müracaatlarım oldu, işverenler tarafından isteklerim olumsuz karşılandı. Toplum içerisinde tamamen kendimi tecrit edilmiş gibi gördüm. Çocuklarım okullarında başarılı bir öğrenciyken, arkadaşları tarafından farklı muamelelere tabi tutulup dışlanmış ve bu olay çocuklarımın başarı durumunu da ciddi bir şekilde etkilediği gibi, okula dahi gitmek istememektedirler.

Bize bu zulmü yaşatanlardan iki cihanda davacı olacağım her zaman…



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/02/02/khk-zulmu/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder