25 Ocak 2020 Cumartesi

Annesi de kurtarıldı: “Işığı görüyorum. Bak elimi sallıyorum”

Elazığ’da 6.6’lık depremden tam 24 saat sonra kurtarılan Yüsra bebeğin annesi Ayşe Yıldız da yıkılan binanın enkazından çıkarıldı. Yıldız 27 saat süren yaşam mücadelesinin ardından hastaneye kaldırıldı.

BOLD – Elazığ’daki depremde Mustafa Paşa Mahallesi’nde yıkılan binada “yaşama açılan jandarma tüneli” olarak adlandırılan galeri tekniğiyle enkaz altında bir kadınla iletişim sağlandı.

Depremden 23 saat sonra enkazda kadın sesini duyan Jandarma Arama Kurtarma ekipleri, bir saatlik çabanın ardından 2.5 yaşındaki Yüsra Yıldız’ı kurtardı.

Enkaz altında minik bebeğin annesi Ayşe Yıldız da yaşam savaşı veriyordu.

Jandarma personelinin, “Buradayız, geliyoruz. Kurtaracağız. Işığı ve beni görüyor musun” demesi üzerine Ayşe Yıldız, şunları söyleyebildi:

“Çabuk. Daha dayanamıyorum. Allah rızası için kurtarın. Işığı görüyorum. Bak elimi sallıyorum. Lütfen çabuk olun.”

Enkaz altındaki anne Ayşe Yıldız da 27. saatin sonunda sağ olarak çıkarıldı. Yaralı kadın, hastaneye kaldırıldı. Eşinin ise hayatını kaybettiği bildirildi.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder