23 Ocak 2020 Perşembe

Kaçırılan Mesut Kaçmaz’dan Fatih Portakal’a çağrı

Pakistan’dan kaçırılan öğretmen Mesut Kaçmaz, FOX ANA haber bülteninde kendisinden terörist gibi sözeden Fatih Portakal’a çağrıda bulundu söz hakkı istedi.

BOLD – Mesut Kaçmaz, Fatih Portakal’ın FOX Ana Haber Bülteni’nde kendisini terörist gibi gösteren yayınının videosunu paylaştı ve “Haberde bahsettiğiniz Mesut Kaçmaz benim. Haberi cezaevinde dehşet içinde izledim. 9 ay cezaevinde kaldıktan sonra 1 bucuk yıl önce tahliye oldum. Beni terörle ilişkilendiren haberinizden doğan söz hakkımı canlı yayında kullanmak istiyorum.” dedi.

Twitter adresinden Fatih Portakal’a çağrıda bulunan Kaçmaz, Pakistan’dan kaçırılmış, işkence edilmiş ve 9 ay cezaevinde tutulmuştu. FOX haberde Fatih Portakal, Mesut Kaçmaz’ı Abdullah Öcalan’ın Kenya’dan getirilişiyle kıyaslıyor, haberin görüntülerinde ise gizemli ve Kaçmaz’a ait olmayan görüntüler kullanılıyordu.

Kaçmaz, sözkonusu videoyu tweetine ekleyerek, Portakal’a çağrıda bulundu.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder