25 Ocak 2020 Cumartesi

Deprem paketinden çıkan not: Canınız yanarsa canımız yanar

Elazığ Sivrice’deki 6,6’lık deprem sonrası Türkiye’nin her yerinden Elazığ ve çevre illere yardım yağdı. Ordu’dan gönderilen bir yardım paketinden çıkan not ise görenleri duygulandırdı.

BOLD – Elazığ’da meydana gelen ve şimdiye kadar 22 vatandaşın hayatını kaybetmesine yol açan 6.6’lık deprem sonrası Türkiye genelinde dayanışma seferberliği başladı.

Yurdun her yerinden afet bölgesine yardım yağıyor. Ordu Büyükşehir Belediye aracılığıyla Elazığ’a gönderilen bir yardım kutusundan çıkan not ise okuyanları duygulandırdı.

KEŞKE ORADA OLUP ELLERİMİZLE YARDIM EDEBİLSEK

Notta şu ifadeler yer aldı, “Elazığ’daki depreme çok üzüldük. Bizleri sarsıntısı bile çok korkuttu siz ise yıkımı yaşamışsınız. Canınız yanarsa canımız yanar. Keşke orada olup size kendi ellerimizle yardım edebilsek. O zaman belki içimiz daha rahat ederdi.

BİZİ YANINIZDA HİSSEDİN, ALLAH SİZİ ÇOK KORUSUN

Ama havalar soğuk diye hem battaniye koyduk hem de kardeşliğimizle içiniz ısınsın diye size bunu yazmak istedim. Umarım kaybolmaz ve okursunuz. Bizi yanınızda hissedin. Allah sizi çok korusun. Ordu’dan sizler için dua ediyoruz.”

Yunanistan: “Arama kurtarma ekiplerimiz yardıma hazır”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder