23 Ocak 2020 Perşembe

Bin lirayla 3 yetime bakan teyzenin fatura isyanı: ‘Yeter artık gidin’

Fahiş faturalar yüzünden hükumete verip veriştiren yaşlı kadın, bin liraya 3 yetim bakmaya çalıştığını anlatarak ‘Doymadınız mı gidin artık!’ sözleriyle isyan etti.

BOLD- Doğalgaz ve elektrik faturaları orta ve dar gelirli vatandaşın belini büküyor. Özellikle art arda gelen zamlar ve soğuyan havalar sonrası, şişen doğalgaz faturası vatandaşın gündeminden düşmüyor. Faturazedeler, 2 haftadır doğalgaz faturaları hakkında, sosyal medya platformlarında şikayet paylaşımları yapıyor. Doğalgaz dağıtım şirketi İGDAŞ, faturaları tahsil edebilmek amacıyla taksitli ödeme sistemine geri döndüğünü açıkladı. Vatandaşlar fahiş faturalara yetkililerden kalıcı çözüm bekliyor.

DOYMADINIZ MI ARTIK

Bu arada, sosyal medyada dolaşıma giren bir videoda bin liraya 3 yetime baktığını belirten bir yaşlı teyze AKP iktidarına isyan ediyor. Faturalarını gösteren yaşlı kadın, ‘Ben hakkımı helal etmiyorum. 3 yetim hakkı var. Rabim çıkarsın diyorum. Ye kürküm ye. Doymadınız mı artık? Gidin artık yeter! Gerçekten gidin” diyerek faturalara tepkisini dile getirdi.

A Haber’in kurgu röportajı dalga konusu oldu: ‘Vatandaşa dev promter hizmeti’

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder