25 Ocak 2020 Cumartesi

‘Elazığ’da iki gündür bir tane yetkili gelmedi, battaniye ve çadır ihtiyacımız var’

Elazığ Belediyesi’nin CHP’li Meclis Üyesi Cafer Yeşil, 6.8 büyüklüğündeki depremin ardından iki gündür hiçbir yetkilinin gelmediğini söyledi. Yeşil, “Şimdi bizim özellikle battaniye ihtiyacımız var. Göndereceklerini söylediler ama ikinci gün oldu hâlâ gelmedi” dedi.

BOLD – Sözcü gazetesine konuşan Yeşil, “Bu akşam cemevindeyiz. İnsanların çoğunluğu cemevinde barınmaktalar, Elazığ Cem Kültür Vakfı’nda. Ben öncelikle bütün ölen insanlarımıza Allah’tan rahmet diliyorum, yakınlarına sabırlar diliyorum, hastalarımıza şu an yaralılara onlara da çok acil şifalar diliyorum” dedi.

Elazığ’da deprem konusunda yetersiz kalındığını, çoğu yerde ulaşımın çok geç sağlandığını kaydeden Yeşil, şunları söyledi: “Örneğin bugün, ikinci gün oldu. Elazığ’da bu bölgelere daha bir tane yetkili bize gelmedi, durumumuzu sormadılar. Ki bizler gidip soruyoruz, araştırıyoruz. Oysa bize, Alevi Vakıfları Federasyonuna gelen yardımları ilk olarak biz AFAD’a ve belediyeye yönlendirdik. Çünkü acil olan ihtiyaçların bir an önce orada karşılanması lazım.  Şimdi bizim özellikle battaniye ihtiyacımız var. Afet Müdürü Osman beyi aradım. Bize göndereceklerini söylediler ama ikinci gün oldu hâlâ gelmedi.

ÇADIRA İHTİYACIMIZ VAR

Bizim burada ciddi çadıra ihtiyacımız var. Çünkü insanlar korkuyor, içeriye giremiyor, içeride yatamıyor onun için hep sokaklarda.  Havalar çok soğuk, onun için mutlaka yetkililerden yukarı mahallelere de biraz özen göstermelerini özellikle rica ediyoruz.”

Haber sonrası Elazığ Valiliği merkez Yıldızbağları mahallesinde bulunan Elazığ Cem Kültür Vakfında kalan vatandaşlar için battaniye ihtiyaçlarını karşılayacağını açıkladı.

Annesi de kurtarıldı: “Işığı görüyorum. Bak elimi sallıyorum”

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder