15 Ağustos 2020 Cumartesi

Karada ve denizde gözaltına alınan tek gazeteci oldun sıra havada

Yılmaz Özdil, Hakan Aygün’ün, 3 Nisanda yaptığı ”Ey IBAN edenler” paylaşımı sonrası başlatılan soruşturmasında ikinci kez teknesinde gözaltına alınmasını esprili bir dille eleştirdi.

BOLD- Geçen Nisan ayında koronavirüs yardım paketini açıklayan AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, vatandaştan yardım toplamak için IBAN paylaşmasını, eleştiren gazeteci Hakan Aygün, hakkındaki soruşturma yüzünden dün Datça’daki teknesinde bir kez daha gözaltına alındı.

Gözaltı haberi sosyal medyada gündem oldu. Konuyla ilgili bir paylaşımda bulunan, Sözcü yazarı Yılmaz Özdil’in teknesinde gözaltına alınan gazeteci Hakan Aygün’e yolladığı mesaj ise viral oldu.

SIRA HAVADA

Gözaltı sonrası Datça Savcılığı’nda ifade veren Aygün, serbest bırakılmasının ardından Yılmaz Özdil’in kendisine yolladığı mesajı paylaştı. Özdil, Aygün’e yolladığı mesajda şu ifadeleri kullandı, ”Hem karada hem denizde gözaltına alınan ilk ve tek gazeteci oldun, erişilmez bir rekor için sıra hava’da :))”

HER GİTTİM YERDE GELİYORLAR

Deneyimli gazeteci Hakan Aygün de gözaltı sürecini yine sosyal medya hesabından kendi üslubunca şöyle anlattı, ”Devletim beni seviyor; ya hapise atıp koruyor; ya da sürekli teknemdeler:) Her gittiğim yerde bizim sahil güvenlik teknemi ziyarete başladı:) çok enteresan:) çocuklarımıza hep kolaylık gösteriyorum tabii:) görüntülemiyorum 🙂 Palamutbükü’nde de bir tek bana uğradılar, sağolsunlar.”

Hakan Aygün, Erdoğan’ın IBAN paylaşarak, vatandaştan yardım talebinde bulunmasını ”Ey IBAN edenler” diyerek başlayan bir paylaşımla eleştirmiş ve 3 Nisan’da gözaltına alınmıştı.

 

Davutoğlu’ndan bakan Albayrak’a dolar tepkisi: Bunlar saç baş yoldurtur

 

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder