12 Ağustos 2020 Çarşamba

Spor federasyonları akraba çiftliklerine dönüştürülmüş

Spor federasyonlarının AKP tarafından akraba çiftliklerine dönüştürüldüğü ortaya çıktı. Abdülkadir Aksu’nun kaynı, Efkan Ala’nın kardeşi ve Mevlüt Çavuşoğlu’nun kardeşi çeşitli spor federasyonlarının yönetimlerinde yer alıyor.

BOLD – Yönetmelikleri gereği özerk olması gereken spor federasyonların AKP’nin arka bahçesi haline dönüştürüldüğü ortaya çıktı. Partinin önde gelen isimlerinin yakınları federasyonların yönetim kurullarında önemli görevler yürütüyor.

ABDURKADİR AKSU’NUN KAYNI TVF ASBAŞKANI

BirGün’den Eren Tutel’in haberine göre Türkiye Voleybol Federasyonu’nun (TVF) Asbaşkanı Ahmet Göksu, eski İçişleri Bakanı, şimdilerde ise VakıfBank’ın Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı üstlenen Abdülkadir Aksu’nun halasının oğlu ve kayın biraderi. Uzun yıllardır TVF’nin yönetim kurulunda yer alan ve bir dönem Diyarbakırspor’un da başkanlığını yapan Göksu, siyasetle olan ilişkisini verdiği bir röportajda şöyle özetliyor: “2 erkek 4 kız kardeşiz. 3 ablamın eşi de bakanlık ve milletvekilliği yaptı. Abdülkadir Aksu hala çocuğum ve eniştem olur, ayrıca Tevfik Ensari ve Esat Kemaler de diğer eniştelerim.”

EFKAN ALA’NIN KARDEŞİ ATLETİZM YÖNETİM KURULU’NDA

Türkiye Atletizm Federasyonu’nu (TAF) da voleybol federasyonu gibi iktidar partisinin arka bahçesine dönüşmüş. TAF’ın yönetim kurulunda eski ve aktif bakanların kardeşleri bulunuyor. Eski İçişleri Bakanlarından Efkan Ala’nın kardeşi Atıf Ala, TAF’ın yönetim kurulunda. Atıf Ala aynı zamanda Milli Eğitim Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanlığı görevini de üstleniyor. Kurulda yer alan bir diğer kardeş ise Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu’nun kardeşi Hasan Çavuşoğlu. Çavuşoğlu, Alanyaspor’un da başkanlığını üstleniyor.

Kanser hastası gazeteci Mevlüt Öztaş’ın durumu ağırlaştı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder