8 Aralık 2020 Salı

Fahrettin Altun’dan 5 maaşlık açıklama: Hayır hasenata harcadım

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, muhalefetin gündeme getirdiği ‘5 maaş’ iddiasıyla ilgili Whatsapp grubundan mesaj paylaştı. Borsa İstanbul Yönetim Kurulu üyeliğinden aldığı huzur hakkını “Hayır hasenata harcadığını” öne süren Altun’un açıklamasını Sabah yazarı Hilal Kaplan sosyal medyadan duyurdu.

BOLD – Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun, 5 maaş aldığı iddialarını yalanlarken, 2 yıldır Borsa İstanbul Yönetim Kurulu üyeliğinden aldığı huzur hakkını “tek kuruşuna dokunmadan hayır hasenata harcadığını” iddia etti.

Hükumet kontrolündeki Sabah gazetesinin yazarı Hilal Kaplan, İletişim Başkanı Fahrettin Altun’un CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu’nun “Bu kadar işsizlik varken bir kişinin 5 maaş almasını vicdanınız kabul ediyor mu?” sözlerinin ardından WhatsApp grubuna yaptığı açıklamayı sosyal medya hesabından paylaştı.

BU SÖYLENMEZ BİLİYORUM AMA…

5 maaş iddialarını yalanlayan Altun, tek maaş aldığını söylerken, 2 yıldır Borsa İstanbul Yönetim Kurulu üyeliğinden huzur hakkı adı altında aldığı ücrete dokunmadığını, hayır ve hasenata harcadığını söyledi. Altun, “2 yıldır Borsa İstanbul Yönetim Kurulu üyesi olarak aldığım huzur hakkının tek bir kuruşuna dokunmadım. Hayra hasenata harcadım. Bu söylenmez biliyorum ama bana aileme demediklerini bırakmadılar” ifadesini kullandı. Manas Üniversitesi’nde mütevelli heyet başkanlığından da ücret almadığını iddia eden Altun, eşinin sadece öğretim üyesi olduğu Marmara Üniversitesi’nden ücret aldığını, THY Yönetim Kurulu üyeliğinden ücret almadığını öne sürdü. İddialara karşı yasal hakları sonuna kadar kullandıklarını belirten Altun, “Biz bu yola bu davaya baş koyduk. Bu yalanlar kanımıza dokunsa da bizi kamçılıyor” dedi.

KAPLAN, ALTUN’U ‘ALLAH ECRİNİ VERİR’ DİYE SAVUNDU

Altun’un mesajını Twitter hesabından duyuran Kaplan, “Altun çiftine yönelik ‘5 maaş’ iftirası hakkında İHL grubuna yazdığı mesajı izniyle yayınlıyorum. Altunlara atılan iftiralar, eşimle bana atılanlara çok benzediği için bu meseleyi ‘kişisel’ alıyorum. Ama ne yapsak/desek de müfteriliklerine devam edecekler biliyorum… Allah ecrini verir” dedi.

AKP 3 aydır bina kirası ve çalışan maaşlarını ödeyemiyor

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder