12 Aralık 2020 Cumartesi

Sanatçılardan AKP’ye tepki: Bin lira için takla atmayacağım

Kültür ve Turizm Bakanlığının müzisyenlere 1000 lira yardım projesine sanatçılardan tepki geldi. Ayna Grubu’nun solisti Erhan Güleryüz, “Atanmış bir insanın beni dilenci konumuna koymasına izin vermiyorum.” ifadesini kullanırken Yasemin Göksu da “Yardım için takla atmayacağım” dedi.

BOLD – Müzisyen Erhan Güleryüz, Kültür ve Turizm Bakanlığının, sanatçılara destek projesi kapsamında video istenmesine tepki gösterdi. Güleryüz, “Canım bakanım, sen bana bir video gönder, ben sana bin lira göndereyim” derken Yasemin Göksu da “Yardım için takla atmayacağım” ifadelerini kullandı.

SANATÇILARDAN 1000 LİRALIK YARDIM TEPKİSİ

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Erson, pandemi sebebiyle sıkıntılı günler yaşayan sanatçılara yardım edeceklerini ve bu kapsamda kişi başı biner lira verileceğini açıklamıştı. Toplamda 20-30 milyon lira civarında bir ödeme planlanırken, bakanlığın yardım için video istemesine sanatçılardan tepki geldi.

GÜLERYÜZ: BİZ PARA TOPLAYIP GÖNDERELİM

Ayna Grubu’nun solisti Erhan Güleryüz, sosyal medya hesabından yayınladığı videoda yardım projesine ‘dilencilik’ olarak isimlendirirken “Canım Bakanım, sen bana bir video gönder ben sana 1000 lira göndereyim. Ben 40 yıldır müziğe hizmet ediyorum. Atanmış bir insanın beni dilenci konumuna koymasına izin vermiyorum. Biz toplayıp para gönderelim, zaten halktan para toplamayı biliyorsunuz” ifadelerini kullandı. Güleryüz, MSG, MESAM, Miyor 1’e de “siz nasıl temsilcisiniz” diyerek tepki gösterdi.

“YARDIM İÇİN TAKLA ATMAYACAĞIM”

Yasemin Göksu da Twitter hesabından yaptığı paylaşımlarda Bakanlığın uygulamasına tepki gösterdi, “Yardım için takla atmayacağım” dedi. Göksu açıklamasında “Bugün bağlı olduğumuz meslek birliklerinden mesaj aldık. Sağolsunlar… Kültür Bakanlığı biz sefil sanatçılara 1000 er lira bağış lütfunda bulunmuş. Sanatçılara destek bunun adı. Ama bu biner lirayı da karşılıksız vermiyor. Görüşmeye giden meslek birliklerimize demişler ki, ihtiyacı olan müzisyen, şarkıcı, bestecilere para veririz ama karşılığında bir proje hazırlayın.” ifadelerini kullandı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder