1 Mart 2019 Cuma

Bir Ayda 17 Kilo Verdim Üzüntüden

Ağustos 2016’ya kadar normal bir hayatımız vardı. On temmuz akşamı bir anda bir sürü polis, ellerinde evi arama ve beyimi yakalama kararıyla kapının önünde oluverdiler. Ömründe ilk defa bir polisi bu kadar yakından görmüştüm. Karıncayı incitmeyen, herkese iyilik yapmayı yaşam şekline dönüştürmüş eşimi terör örgütüne üye olmaktan tutuklayacaklarmış.

Eşim evde yoktu. Evi aradılar, ben baygınlık geçirdim. Komşuların yardımıyla kendime geldim. Bozuk birkaç telefonu delil diye alıp gittiler. Terör suçundan aradıkları eşimi de telefonla arayıp emniyete çağırdılar. Birkaç saatlik sorgudan sonra serbest bıraktılar. Dünyalar benim oldu. Sanki yeniden doğdum. Yaşlı bedenime sanki can geldi. Bir hafta sonra suçsuz olduğu için serbest bırakılan kocamın tüm banka hesaplarının, emekli maaşının ve emeklilik ikramiyesinin dondurulduğunu öğrendik. Savcılığın böyle bir kararı yoktu ama derdimizi dinleyecek bir muhatapta yoktu.

Kısa bir süre sonra da küçük oğlumu makul şüphe gerekçesiyle tutukladılar. Gizli bir tanık ifadesi varmış. Ama bunun dışında oğlumun suç işlediğine dair hiçbir delil yok. Ben oğluma üzülüp serbest bırakılacak diye beklerken bir telefon geldi. Eşimin polis tarafından kelepçelenerek emniyete götürüldüğünü öğrendim. Yaşlılığın ve hastalıklarımın üstüne bu haberi de alınca olduğum yere yığılıp kaldım. Akrabalarım vasıtasıyla Kimse Yok Mu adındaki yardım kuruluşuna üye olduğu için tutuklandığını öğrendim.

Yani kocam ihtiyaç sahiplerine yardım ettiği için terörist oldu bir anda. Ben maddi sıkıntılar içinde küçük kızımı okutmaya çalışırken, kocama ve oğluma duyduğum üzüntülerin de etkisiyle hastalıklarım iyice arttı.

Bir ayda 17 kilo verdim. Hastaneye gittim senin kocan teröristmiş sen SGK kapsamında muayene olamazsın dediler. Ancak ücretli olarak tedavi olabilirmişim. Para sıkıntısı olduğundan muayene dahi olamadan geri dönüp geldim. Şimdi hem hastalıklar, hem üzüntüler, hem de okutmam gereken kızımla birlikte derdimi anlatabileceğim bir merci arıyorum. Masumiyetimizi ispatlama adına…



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/01/bir-ayda-17-kilo-verdim-uzuntuden/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder