2 Mart 2019 Cumartesi

Eşim ve İki Aylık Oğlum Cezaevinde

İki aylık oğlum ve eşimle huzurlu bir hayatımız vardı, oğlumuzun doğuşuyla hayatımız daha da renklenmişti. Çalıştığım okulun kapanmasıyla sıkıntılarımız başladı, işsiz kaldım. Bir süre iş bulamadım, ailelere bir şey demeden bir süre idare ettik. Sonra baktık olacak gibi değil bir kaç hafta kalmak için eşimin ailesinin yanına gittik. Paramız yoktu ama oğlumun sesini duymak her şeyi unutturuyordu.

Sabah eşimin telefonunun acı acı çalmasıyla uyandık, emniyetten arıyorlardı. Eve gelmişler, bulamayınca telefonla aramışlar, eşime emniyete gidip ifade vermesi gerektiğini yoksa kaçak duruma düşeceğini söylediler. Telefondaki kişi çok sertti, şaşırıp kaldık, nedenini dahi söylemediler. Apar topar hazırlandık, oğlanı evde bırakıp gidecektik. Nasıl olsa hemen geliriz diye düşündük. Dışarı çıkarken eşim oğluna baktı, kokusunu çekti, gözleri doldu, neden bilmiyorum içim acıyor dedi ve öylece çıktık, evden emniyete gittik.

Eşimi içeri aldılar, ben dışarda kaldım. Aradan çok geçmeden bir polis memuru geldi eşimin gözaltına alındığını, bir sürede görüşemeyeceğimi söylediler. Eşimi orda bırakıp oğlumun yanına döndüm, kucağıma aldığımda oğlumun gözlerine bakamadım.

Aradan bir kaç gün geçince eşimin tutuklandığını söylediler. Suçu ise üniversite yıllarında bir derneğe üye olmak olduğunu söylediler, o an sanki hayat dondu, oğlumu da annesinin yanına verdik. 3 aydır ayrıyız, oğlum 5 aylık oldu. Ona ayda bir dokunabiliyorum. Camın arkasından görüyorum onu, ilk gülüşünü göremedim, sabahları onun sesine uyanamadım, geceleri uykusuz kalamadım onun için. Şu an tek isteğim eskisi bir arada olmak, gitmediğim avukat kalmadı ama hiçbiri bu davayı almak istemedi. Çaresizce bekliyoruz şu an…

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/03/esim-ve-iki-aylik-oglum-cezaevinde/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder